آرشیو شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۸۴
فرهنگ و هنر
۳۲

کوتاه از فرهنگ و هنر

تمدید اجرای ارکستر مانجین به رهبری ارسلان کامکار

ایلنا : ارکستر مانجین به سرپرستی ارسلان کامکار، آهنگساز و نوازنده ویولون و عود که اولین بار 29 آبان در تالار وحدت اجرا داشت، پنجم دی برای دومین بار روی صحنه می رود.

در این کنسرت قطعاتی چون «ملکا» با آهنگسازی ارسلان کامکار و شعر سنایی، «آفتاب می شود» با آهنگسازی ارسلان کامکار و شعر فروغ فرخزاد، «کتانه» با تنظیم ارسلان کامکار براساس ملودی کردی، «کاروان» با آهنگسازی هوشنگ کامکار و شعر مهرداد اوستا، «میان تاریکی» با آهنگسازی ارسلان کامکار و شعر فروغ فرخزاد و «یاران» با تنظیم ارسلان کامکار براساس ملودی کردی، اجرا می شود. ارکستر ملی مانجین ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت «ضرب و فوت» در فرهنگسرای نیاوران

دنیای اقتصاد : اولین کنسرت گروه «ضرب و فوت» امروز شنبه به مناسبت روز جهانی ایدز در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

گروه موسیقی «ضرب و فوت» به سرپرستی رضا تاجبخش با همکاری سازمان ملل متحد و دفتر UNAIDS در ایران، این کنسرت را به صورت الکتروجز با استفاده از سازهای بادی همچون ساکسیفون، فلوت و ترومپت برگزار می کند. گروه «ضرب و فوت» در سال 1396 تشکیل شده است و اعضای گروه آن عبارتند از: رضا تاجبخش سرپرست گروه و نوازنده پیانو، کیبورد، امیر محمدی نوازنده ساکسیفون، کلارینت، علیرضا میرآقا نوازنده ترومپت، فلوگل هورن، سروش عمومی نوازنده فلوت، پرکاشن، داریوش صالح پور نوازنده ادوات الکترونیک. کنسرت موسیقی «ضرب و فوت» ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.