آرشیو چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۸۸
خبر
۸

سایه روشن

حناچی در «سه شنبه های بدون خودرو»

ایسنا نوشت : پیروز حناچی، شهردار تهران روزگذشته در دومین سه شنبه بدون خودروی خود با دوچرخه با طی مسافتی از میدان توحید، بلوار کشاورز، خیابان حافظ به خیابان بهشت محل کار خود رفت. او 10 روز پیش در جلسه شورای معاونان اعلام کرده بود که به کمپین سه شنبه های بدون خودرو پیوسته است. حناچی سه شنبه هفته پیش نیز با مترو و اتوبوس به ساختمان شهرداری آمده بود.

انتقاد مطهری از تحریک طرف های برجام

خبرآنلاین نوشت : علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش «دانشجو، سمبل آرمان گرایی» که عصر دوشنبه - 12 آذر - در دانشگاه قم برگزار شد، در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره اینکه «کدام بخش از حاکمیت اجازه ادامه روند برجام در کشور را نمی دهد؟» گفت: از همان ابتدای امضای برجام، بخشی از نظام ما مخالف اجرای آن بود و رفتار و عملکرد آنها نشان دهنده چنین مطلبی بود. دو سه روز بعد از امضای برجام موشکی با نوشته «اسرائیل باید از بین برود» به هوا پرتاب شد که این کار در آن زمان به نوعی تحریک طرف مقابل بود. قطعا موشک نیاز است اما هر کاری باید در جای خودش انجام شود. همچنین علی مطهری در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به شایعات مطرح شده درباره انتخاب فرزند وی به عنوان شهردار منطقه 17 تهران،گفت: اطلاعی در این باره ندارم که آیا وی گزینه جدی برای شهرداری منطقه 17 هست یا خیر.

آخرین وضعیت شکایت از ایران اینترنشنال

انتخاب نوشت : سازمان تنظیم کننده مقررات رسانه ای انگلیس (آفکام) تایید کرد که شکایت سفارت ایران در لندن از شبکه خبری «ایران اینترنشنال» به طور رسمی تحت رسیدگی این نهاد قرار دارد. پیش ازاین سفارت ایران در لندن در پی حادثه تروریستی اهوازو گفت وگوی این شبکه با سخنگوی گروه الاحوازیه که مسوولیت حمله را برعهده گرفته بود خواستار برخورد جدی نهاد نظارتی در انگلیس (آفکام) با این اقدام به عنوان ترویج تروریسم و خشونت شده بود.

اعدام متجاوز به دختر 13 ساله روستایی

ایسنا نوشت : هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان از اعدام متجاوز به دختر 13 ساله در صبح روز گذشته خبر داد. این متجاوز به عنف پارسال در یکی از روستاهای گرگان پس از ربودن یک دختر بچه 13 ساله به او تجاوز کرده بود.