آرشیو سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷، شماره ۳۳۰۱
روزنامه فردا
۱۶
میدون و سوفیا

سوراخی چند؟

پوریا عالمی

قیمت پایه فروش تیم استقلال و پرسپولیس اعلام شد: 500 میلیارد تومان! عیبی هم ندارد. ما فقط سوال داریم که با این همه بدهی ای که این تیم ها دارند، گلی چند حساب کردند؟ درواقع الان که دروازه ها سوراخ است شاید سوراخی حساب کردند؛ یعنی سوراخ تور دروازه ها را شمردند و دانه ای یک میلیارد تومان قیمت گذاشتند. ما ماندیم که اینها روی رئال مادرید و بایرمونیخ و پاریس انژرمن، یوونتوس، آژاکس، لیورپول و… می خواستند قیمت بگذارند چند می گذاشتند؟

زنبور: از آن طرف به یک زنبور گفتند در یک ساعت می توانی پنج - شش تا گل بخوری؟ گفت: مگه من استقلال و پرسپولیسم؟

منشور تاریخی: درواقع بازی خوب و فوتبال به دردبخور برای ما ایرانیان، یک چیزی شده شبیه منشور کوروش؛ یعنی بر اساس آنچه که بود و دیگر نیست، هورا می کشیم و پز می دهیم.

جمع بندی: سوفیا… عشقم…

به بابات هم گفتم که من 60 میلیون تومان بدهی دارم و از آن طرف یک پراید تصادفی دارم که گذاشتم برای فروش به قیمت دو میلیارد تومان. بابات پرسید مرد حسابی، این لگن را کسی پنج میلیون هم نمی خرد. گفتم خب من 60 میلیون بدهی دارم و طلبکارهام بهم فشار می آورند که ماشینت را بفروش. من باید یک طوری ماشینم را بفروشم که هم بدهی ام را بدهم، هم با پولش یک لامبورگینی بخرم، هم تهش یک پولی بماند که موبایلم را عوض کنم و با سوفیا ازدواج کنم و با زنم بروم اروپا ماه عسل. بابات می دانی چی گفت؟ گفت من اگر بدهی ات را بدهم و تو پرایدت را برای خودت نگه داری، بی خیال سوفیا می شوی و شارژرت را از پریز ما می کشی بیرون یا نه؟ عشقم! من واقعا چیزی برای گفتن نداشتم سوفیا! برای همین رفتم در افق گم شدم. عاشق مغز اقتصادی تو؛ میدون دوم