آرشیو پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۷
اخبار کشور
۳

سلحشوری: خبرگزاری ایسنا صحبت هایم را تحریف کرد

نماینده اصلاح طلب مجلس در توضیح اظهارات خود درباره چادر که حاشیه های فراوانی به همراه داشت گفت: «خبرگزاری ایسنا کار خوبی نکرد، من صحبت های بسیاری مطرح کردم اما عملا ابتدا و انتهای حرف هایم را حذف کردند و فقط بخشی را آوردند که این همه حرف و حدیث از آن بیرون آمد.»

پروانه سلحشوری با انتقاد از تحریف صحبت هایش از سوی خبرگزاری دولتی ایسنا افزود: «من توضیح دادم که خودم اصرار به حفظ چادر داشتم. من چادری بودم و رو می گرفتم. دستم هم از قبل درد می کرد و تعصبم به استفاده از فرم چادر ایرانی، باعث شد آسیب دستم بیشتر شود. اما بعدها از چادر ملی استفاده کردم. اتفاقا در همان نشست هم به صراحت این مسئله را بیان کرده و همچنین گفتم که باید در مقوله حجاب کار شود و کاری کنیم که حجاب جذاب شود و آسیب زا نباشد. خبرگزاری ایسنا کار خوبی نکرد، من صحبت های بسیاری مطرح کردم اما عملا ابتدا و انتهای حرف هایم را حذف کردند و فقط بخشی را آوردند که این همه حرف و حدیث از آن بیرون آمد.»

این نماینده مجلس در گفتگو با اعتماد با اشاره به نوشته های این رسانه ها که او را «بی سواد» خطاب کرده بودند، گفت: «اگر واقعا به نظر آنها سلحشوری آنقدر مسخره و خنده دار است، چرا آنقدر او را جدی گرفته اند؟ به قول خودشان یک آدم «منگلی» یک سری حرف هایی زده، چرا شما آنقدر جدی گرفته اید و درباره اش حرف می زنید؟»