آرشیو دو‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷، شماره ۴۴۹۸
فرهنگ و هنر
۳۲

گالری

نمایش عکس های کامران شیردل از انقلاب

کامران شیردل، مستندساز سرشناس کشورمان، برای نخستین بار عکس هایش از انقلاب را در نمایشگاه «حوالی انقلاب در پرسه های کامران شیردل» در مرکز نبشی به نمایش گذاشت.

«حوالی انقلاب در پرسه های کامران شیردل» بی هیچ سفارشی از سوی هیچ نهاد دولتی یا خصوصی، در روزهای منتهی به انقلاب 1357 در تهران تهیه شده است؛ هرچند در بروشور نمایشگاه آمده، این فیلمساز، عکس های حاضر را تنها به عنوان اینسرت های ساخت یک فیلم مستند عکاسی کرده است. در این نمایشگاه، تصاویر قاب هایی مملو از چهره هایی که خشمگین و مستاصل و محو، صورت هایی ایستا دارند که در عین حال متحرکند برای جمعی که آرزوهایشان در مشت های جمع شده، بسته شده و به همدیگر فشرده شده متبلور است. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا پنجم بهمن به گالری مرکز نبشی واقع در خیابان کریم خان، خیابان استاد نجات اللهی (ویلا)، کوچه خسرو، پلاک 51 مراجعه کنند.

برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان

مهر : نمایشگاهی از آثار خلق شده توسط کودکان مبتلا به سرطان و تحت حمایت موسسه خیریه بهنام دهش پور با نام «رنگ های امید» از پنج شنبه 29 آذر ماه در گالری آریانا برپا می شود.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه جمع آوری کمک های مالی مردم و اطلاع رسانی و حساس کردن بیش از پیش جامعه برای پیشگیری در حوزه سلامت و بهداشت از بیماری سرطان اعلام شده است. این نمایشگاه به همت واحد کتابخانه کودکان موسسه خیریه بهنام دهش پور و همراهی کودکان تحت پوشش موسسه و حمایت گالری آریانا تا یکم دی ماه از ساعت 11 تا 19 در گالری آریانا برپاست و علاقه مندان برای حضور در آن می توانند به آدرس خیابان فیاضی (فرشته)، پلاک 9 مراجعه کنند.