آرشیو شنبه ۸ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۶۰
فرهنگی
۸

روی خط خبر

دیکته شدن پاسخ سوالات در گزارش های مردمی

سعید نوری آزاد تهی هکننده «برای ایران » در پاسخ به اینکه آیا در برخی از گزار شهای مردمی پاسخ سوالات به مردم داده می شود به ایسنا گفت: «برخی رسانه ها اعم از تصویری و مکتوب برای اینکه بتوانند هدایت شده و با جهت گیری جواب خود را بگیرند این کار را م یکنند و گاهی نیز یک نفر که حاضر می شود جلوی دوربین پاسخ بدهد بلد نیست حرف بزند. به همین دلیل مجبورند پاسخ را به او بدهند که البته این کارها از اساس اشتباه است »

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مهدی هاشمی

مهدی هاشمی هنگام بازی در فیلم «تگزاس دو » دچار مصدومیت شد. این بازیگر که همراه با سام درخشانی و پژمان جمشیدی در این فیلم حضور دارد در یک سکانس هنگام پایین آمدن از پله دچار آسیب دیدگی شد. نورا هاشمی دختر این بازیگر در گف توگویی با ایلنا اعلام کرد مصدومیت او جدی نیست.

معرفی گران ترین بازیگران سینمای ایران

علی سرتیپی، پخ شکننده سینما که شامگاه چهارشنبه 5 دی میهمان علی ضیا در برنامه «فرمول یک » بود، در پاسخ به اینکه آیا بازیگری داریم که 1 میلیارد تومان دستمزد بگیرد، گفت: «بله چنین حدودهایی داریم. البته چند سالی است بازیگران در فیل مها شریک می شوند و این طور نیست که یک میلیارد پرداخت نقدی به آنها داشته باشیم. » او همچنین درباره اینکه گرا نترین بازیگران سینمای ایران چه کسانی هستند، گفت: «تعدادی از بازیگران هستند؛ رضا عطاران عزیز، حمید آقای فرخ نژاد، آقای گلزار قطعا هستند.

رویداد جالب تلویزیون برای اعلام رابطه بازیگر زن و مرد

در یکی از قسم تهای برنامه «خوش و بش » سحر ولدبیگی و نیما فلاح دو بازیگر تلویزیون دستان یکدیگر را گرفتند که این موضوع باعث زیرنویس شدن تذکری در زیر صفحه تلویزیون شد مبنی بر اینکه این دو در دنیای واقعی هم زن و شوهر هستند.