آرشیو دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۱۰
فرهنگ و هنر
۳۲

خیریه

نمایشگاه نقاشی خیریه «نوستالژی درختان مه گرفته»

نمایشگاه آثار نقاشی دلارام قائمی در نگارخانه بهنام دهش پور برپاست. «نوستالژی درختان مه گرفته» نام مجموعه آثار دلارام قائمی شامل 29 اثر با سبک های رئال، فتوکلاژ و آبستره است که در این نمایشگاه ارائه می شود.

آثار نقاشی، کلاژ و کارهای دست ساز دلارام قائمی شامل دو دسته است؛ دسته اول ترکیبی از کلاژ، نقاشی و کار دست است که نشانگر آمیزه ای از دیروز تا امروز است. در این فضا ترکیبی از نقاشی ایرانی و سنتی ولی با رویکردی مدرن به وجود آمده است. آثار دیگر شامل نقاشی رنگ روغن و اکریلیک و ترکیب مواد است که الهام گرفته از طبیعت است و محوریت اصلی آن درخت است که نشانه زندگی است. بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تامین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد. علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه «نوستالژی درختان مه گرفته» می توانند تا 12 دی ماه، ساعت 11 تا 19 به نگارخانه دهش پور مراجعه کنند.

رونمایی از کتاب «وقتی که او رفت» به نفع خیریه

دنیای اقتصاد : رمان «وقتی که او رفت» نوشته لیزا جوئل فردا سه شنبه با حضور مهدی غبرائی، احمد پوری و علی شاهمرادی، مترجم کتاب، در کتابفروشی چشمه کورش رونمایی می شود. قرار است بخشی از عواید فروش رمان «وقتی که او رفت» در این مراسم، به نفع کودکان تحت حمایت «بنیاد همدلان کودک و نوجوان» هزینه شود.

رمان «وقتی که او رفت» که در فهرست پرفروش ترین کتاب های وال استریت ژورنال، یواس ای تودی و نیویورک تایمز سال 2018 بوده به تازگی با ترجمه علی شاهمرادی از سوی نشر «خزه» روانه بازار کتاب شده است. این رمان درباره دختر نوجوانی است که ناگهان گم می شود. علاقه مندان برای حضور در مراسم رونمایی «وقتی که او رفت» می توانند ساعت 17 به کتابفروشی چشمه کورش به نشانی بزرگراه ستاری شمال، خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کورش، طبقه 5، واحد 4 مراجعه کنند.