آرشیو سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۱۱
ورزش
۲۴

تیم ملی

مردم از تیم ملی قهرمانی می خواهند

تسنیم : مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک به حضور تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا اشاره کرد و گفت: «فکر می کنم یکی از آماده ترین تیم های فوتبال را در اختیار داریم. با تمام توان کار شده و کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم. همه عوامل از جمله وزارت ورزش بیشترین حمایت را از این تیم داشتند و تیم ملی بهترین کمپ و تدارکات را در اختیار دارد. همه چیز دست به دست هم داده که بعد از 42 سال مجددا قهرمان آسیا شویم. در مقایسه با سایر تیم ها در شرایط مطلوبی قرار داریم. انتظار ملت و مردم ایران قهرمانی تیم ملی در آسیا است.»

بیرانوند بین 5 دروازه بان برتر

دنیای اقتصاد : فاکس اسپورت ازعلیرضا بیرانوند به عنوان یکی از 5 دروازه بان برتر جام ملت های آسیا یاد کرد. این رسانه در مورد دروازه بان تیم ملی ایران نوشت: درحالی که چند سال بیشتر از ورودش به تیم ملی ایران نمی گذرد دراین مدت توانسته خودش را به عنوان دروازه بانی بزرگ نشان دهد و اوج کارش نیز در جام جهانی 2018 روسیه بود. با وجود داشتن پیشنهاد از لیگ های خارجی، بیرانوند تصمیم به ماندن در پرسپولیس گرفت. او در راه صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شد، هر چند نتوانست مانع از شکست 2 برصفر تیمش برابر کاشیما آنتلرز شود.

حریف ایران تلفات داد

فارس : هافبک تیم ملی یمن و عضو باشگاه الوکره قطر در بازی با سوریه مصدوم شد. شبکه ورزش یمن خبر داد که حسین الغازی در دیدار تدارکاتی روز یکشنبه با سوریه مصدوم شده است. هنوز نوع مصدومیت الغازی مشخص نیست. به زودی شدت مصدومیت و زمان دوری این بازیکن از میادین مشخص می شود. به این ترتیب احتمال غیبت بازیکن یاد شده در اولین دیدار تیم ملی یمن در جام ملت ها برابر ایران وجود دارد.