آرشیو پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۱۳
فرهنگ و هنر
۱۴

چهره ها

شفیعی کدکنی را به دانشگاه تهران راه ندادند

ایلنا: سه شنبه گذشته محمدرضا شفیعی کدکنی، استاد برجسته دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، در اتفاقی نادر، از ورود به این دانشگاه بازماند.

روز سه شنبه یازدهم دی ماه در حالی که دانشجویان در کلاس درس منتظر استاد شفیعی کدکنی بودند، او پشت در اصلی دانشگاه ماند و چون کارت پرسنلی به همراه نداشت، مسوولان انتظامات به او اجازه ورود به دانشگاه را ندادند.گویا پادرمیانی مدیر گروه ادبیات فارسی و حتی گفته می شود تلاش نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه نیز نتوانسته کارساز باشد و تلاش ها برای ورود دکتر شفیعی کدکنی به دانشگاه به علت به همراه نداشتن کارت پرسنلی بی نتیجه ماند. گفته می شود که مسوولان دانشگاه تهران در دو سه روز گذشته، ورود به دانشگاه را منوط به داشتن کارت پرسنلی یا دانشجویی کرده اند.

نخستین حضور سعید راد در نمایش خانگی

تسنیم : پیش تولید سریال جدید منوچهر هادی برای نمایش خانگی آغاز شده است. سعید راد و حامد بهداد بازیگران این سریال هستند.

اولین خبری را که از سریال جدید منوچهر هادی بیرون آمده خودش در صفحه مجازی اش این طور منتشر کرد که بعد از «رحمان 1400» دوباره با گلزار همکاری می کنم. اما چندی بعد به دلایلی، محمدرضا گلزار اعلام کرد که نمی تواند در سریال نمایش خانگی منوچهر هادی بازی کند. به همین دلیل با شروع پیش تولید «دل» هادی نام های جدیدی به میان آمد که جایگزین نقش اصلی یا گلزار در سریال «دل» شوند. بالاخره به حامد بهداد رسیدند که بعد از «دندون طلا» این دومین کار نمایش خانگی او به شمار می رود. چهره دیگری که شاید اولین همکاری او و حامد بهداد به حساب بیاید، سعید راد است. او هم تا به حال کاری در فضای شبکه نمایش خانگی نداشته و قرار است به زودی جلوی دوربین «دل» منوچهر هادی قرار بگیرد.