آرشیو سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۱۷
ورزش
۲۴

عضو کمیته فنی استقلال استعفا کرد

استقلال کماکان درگیر بحران است. اگرچه نام بزرگ فرهاد مجیدی چند روز افکار عمومی را معطوف به خود کرد اما بحران مالی، لغو احتمالی اردوی قطر و البته نهایی نشدن خریدهای جدید باشگاه بار دیگر مدیران آبی را تحت فشار قرار داد. طبق برنامه قبلی استقلال دیروز باید برای برگزاری اردو راهی قطر می شد، اما دست کم تا لحظه تنظیم این مطلب خبری از اعزام آبی پوشان به دوحه نبوده است.

در این میان مجید نامجومطلق عضو کمیته فنی باشگاه هم از سمتش استعفا و ابهاماتی را در مورد این کمیته با خبرگزاری تسنیم مطرح کرد: «بعد از اینکه در شهرداری ماهشهر مشغول به کار شدم، باید از کمیته فنی بیرون می آمدم. البته من قبلا هم چنین تصمیمی را گرفته بودم و اگر تیم هم نمی گرفتم، از کمیته فنی استقلال بیرون می آمدم. در کمیته فنی چیزی که فکر می کردم اتفاق نیفتاد و صحبت هایی که در مورد اختیارات و برخی مسائل دیگر انجام شد، با چیزی که من دیدم تفاوت داشت.» عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال درحالی این موضوعات را مطرح می کند که برخی از اعضای کمیته فنی باشگاه هفته پیش اعلام کردند که در جریان حضور مجیدی در استقلال نبوده اند و این در شرایطی بود که پیش از این اعلام شده بود هر تصمیم فنی در این باشگاه باید از کانال این کمیته عبور کرده و تایید آن را داشته باشد.

مطلق می گوید: «آقای فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) برای تیم زحمت می کشد و شاید انتظار ما بالا بوده است. جلسات خوبی هم برگزار شد، ولی در مجموع خیلی از مسائل در کمیته فنی، با چیزی که من فکر می کردم تفاوت داشت. در نهایت هم شرایط طوری پیش رفت که کناره گیری کردم.» وی درخصوص اینکه آیا بحث اضافه شدن فرهاد مجیدی و مربی خارجی در کمیته فنی مطرح شده بود، تصریح کرد: «موضوع مربی خارجی مطرح شد و قرار بود رزومه این مربی را به کمیته فنی هم بدهند، ولی بحث حضور مجیدی تا زمانی که من بودم، مطرح نشد. البته باید بگویم که حضور مجیدی در کادر فنی اتفاق خوبی بود. فرهاد می تواند به استقلال کمک کند و هواداران بیشتری را هم به ورزشگاه بکشاند.»