آرشیو چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۱۸
ورزش
۲۴

جهان ورزش

بدشانسی گریبان کهکشانی ها را رها نمی کند

بحران آسیب دیدگی در رئال مادرید

ایسنا : رئال مادرید در فصل جاری بارها بازیکنانش را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است. دوشنبه شب باشگاه اسپانیایی اعلام کرد تونی کروس دچار یک پارگی عضله در پای چپ خود شده است و دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. با این شرایط هافبک آلمانی به فهرست آسیب دیدگان مادرید یعنی مارسلو، گرت بیل، ماریانو، مارکوس یورنته و مارکو آسنسیو اضافه شد. این درحالی است که سفیدپوشان در ژانویه پنج بازی را پیش رو دارند. از زمانی که تمرینات تابستانی شروع شد مادرید 30 بازیکن آسیب دیده داشته است؛ آنچه نشان دهنده مشکل در نحوه آماده سازی جسمانی بازیکنان است. تا به امروز این آسیب دیدگی ها باعث شده بازیکنان تقریبا 500 روز در میادین حضور نداشته باشند.

واکنش کلوپ به حذف لیورپول

تسنیم : لیورپول دوشنبه شب در دیداری خارج از خانه مقابل ولورهمپتون در دور سوم جام حذفی انگلیس با نتیجه 2بریک تن به شکست داد و از صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی بازماند. سرمربی این تیم تاکید کرد او و بازیکنانش تمام تلاش خود را انجام داده اند. یورگن کلوپ گفت: «به میدان فرستادن چند بازیکن جوان تصمیمی بود که من گرفتم و باید می گرفتم. احتمالا حالا هم چند تا آدم باهوش به من می گویند که برای جام حذفی انگلیس ارزش قائل نشده ام و از این جور چیزها. واقعیت این است که ما تمام تلاش مان را کردیم و هرکاری که می شد انجام دادیم. از حالا تمام تمرکز ما روی لیگ برتر و لیگ قهرمانان خواهد بود.»

انتقاد پوچتینو از مدیران آرسنال!

فارس : سرمربی آرژانتینی تاتنهام از نحوه برخورد مدیران آرسنال با مربی سابقش انتقاد کرد! مائوریسیو پوچتینو درمصاحبه ای به نحوه برخورد اواخر فصل گذشته مدیریت باشگاه رقیب با آرسن ونگر اشاره کرد و گفت: «برای آرسن ونگر بسیار احترام قائل هستم. اینکه شما در تیمی مثل آرسنال 22 سال مربیگری کنی، خیلی مهم است. از این که مدیریت آرسنال با او به خوبی برخورد نکرد و تیم را آن گونه ترک کرد، متاسف شدم. به نظرم باید از او قدردانی بهتری به عمل می آمد. دوست دارم 20 سال با تاتنهام بمانم و بعد خودم تصمیم بگیرم که باشگاه را ترک کنم یا نه.»