آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۹۴۰۶
ورزش
۱۱

عزیزی: هواداران فوتبال آرامش می خواهند

مهاجم سابق تیم ملی گفت: نمی دانم دعوای زرگری کی روش و برانکو تا چه زمانی ادامه پیدا می کند ولی فدراسیون می تواند فرمان آتش بس به این دعوا دهد.خداداد عزیزی گفت:دعوای این دو مربی گریبان فوتبال ما را گرفته است و نمی دانم تا کی ادامه پیدا می کند. شاید خودمان بانی این قضیه هستیم چراکه فدراسیون فوتبال و مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ گاه تلاشی برای ختم این غائله نداشته اند. این دو مربی خارجی در ایران کار می کنند و باید به یک سری مسائل احترام بگذارند.

وی ادامه داد: پیروزی در بازی اول آن هم با اختلاف پنج گل از لحاظ روحی و روانی کمک زیادی به بازیکنان تیم ملی می کند و اعتمادبه نفس بچه ها را بالا می برد. در بازی دوم با ویتنام شرایط مسابقه فرق می کند چون این تیم سرعتی است و اگرچه در سطح تیم های درجه اول شرق آسیا مانند ژاپن و کره جنوبی نیست ولی از تیم یمن شرایط بهتری دارد.وی درباره اینکه عراق به سختی توانست ویتنام را شکست دهد، اظهار کرد: نباید با یک مسابقه، تیمی را بزرگ کرد. تیم های مدعی مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی عراق شاید درگام اول نتوانند نمایش دلپذیری را ارائه کنند اما آهسته آهسته پیشرفت می کنند و کار را برای رقبا دشوار می کنند .

من بعید می دانم ویتنام بتواند برابر ایران امتیاز بگیرد وحتی تیمی مثل اردن که درروز نخست، استرالیا را مغلوب کرد، شانسی برای حضور در جمع چهار تیم برتر را نخواهد داشت.عزیزی یادآورشد: به نظرم فدراسیون فوتبال می تواند با دادن فرمان آتش بس، ماجرای برانکو و کی روش را تمام کند چراکه ظرفیت مردم از این قبیل دعواهای زرگری پرشده است و حوصله آن را ندارند که هرروز به چنین صحبت هایی گوش دهند.