آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۹۴۰۶
ورزش
۱۱

خبر

سلطانی فر: باید حامی تیم ملی باشیم

وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به حمله لفظی کی روش به سرمربی پرسپولیس گفت: در این شرایط بهتر است همه حامی تیم ملی باشیم. سلطانی فر افزود: پیش بینی می کنیم نتایج خوبی دراین جام کسب کنیم. برای دیدن مسابقات به دبی خواهم رفت.وی درباره آخرین وضعیت حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: این کار در استادیوم های مختلف نیاز به ورودی مجزا، معبر و مکان مجزا و سرویس و خدمات مجزا دارد. همه این امکانات در ورزشگاه های مختلف وجود دارد یا در کوتاه ترین زمان ممکن قابل فراهم کردن است.

آقای گل جهان،گل کاشت

علی دایی پس از دیدار با کارگران شرکت سایپا، اردوی تدارکاتی تیمش را که قرار بود در ترکیه برگزار شود را لغو کرد.

دایی در بازدید از کارخانه سایپا با کارگران این شرکت دیدار و گفت و گو کرد و وقتی متوجه مشکلات مالی آن ها شد تصمیم گرفت از برگزاری اردوی ترکیه سایپا صرف نظر و تمرینات آماده سازی تیمش را برای حضور در لیگ برتر، جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا درتهران دنبال کند.

شاعر فوتبال جاودانه شد

فوق ستاره اسبق تیم ملی برزیل به تالار مشاهیر پیوست تا رد پای شاعر فوتبال در قلب تاریخ جاودانه شود.

رونالدینیو که در سال 2002 به همراه برزیل،جام قهرمانی جهان را بالای سر برد و چهار سال بعد به همراه بارسلونا عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کرد، روز گذشته به این افتخار نایل آمد.ستاره 38 ساله برزیلی با این افتخار به جمع بزرگانی همچون پله، گارینکا، زیکو و یک دوجین نام بزرگ دیگری پیوست که ردپای خود را در تالار مشاهیر به یادگارگذاشته اند.

امیدواری به تیم ملی عراق

رئیس فدراسیون فوتبال عراق معتقد است بازیکنان این تیم در دو بازی بعدی نمایش بهتری ارائه می دهند. مسعود ادامه داد: پیروزی مقابل ویتنام برای صعود به مرحله بعد گام بسیار مهمی بود. من فکر می کنم تیم ما در بازی های بعدی مقابل یمن و ایران نمایش بهتری خواهد داشت و می توانیم با یک نتیجه خوب برابر یمن برای مسابقه حساس با ایران درروزآخر آماده شویم.