آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۱۹
خبر
۸

سایه روشن

روایت جهانگیری از تعامل با رئیس جمهور

دنیای اقتصاد : اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در گفت وگو با یورونیوز، در پاسخ به سوالی در مورد تعامل او با رئیس جمهور آن را خیلی خوب توصیف کرد و گفت: من فکر می کنم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز رابطه بین معاون اول و رئیس جمهور در هیچ دوره ای به این خوبی نبوده باشد. به گزارش «ایسنا» وی افزود: من و آقای روحانی از مجلس شورای اسلامی با هم همکاری داشتیم و آشنا بودیم و اخلاق و روحیات همدیگر را می دانستیم. آقای رئیس جمهور تصمیم گیر اصلی و مسوول دولت هستند و مردم به ایشان رای دادند. من شخصا هیچ مشکلی در ارتباط با کار با آقای دکتر روحانی ندارم.

تکذیب درخواست مجلس برای ممنوع التصویری زائری

دنیای اقتصاد : بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «احضار یکی از مجریان صداوسیما یا درخواست برای ممنوع التصویر شدن کارشناسان تلویزیون صحت ندارد.» او همچنین مسوول دیوارکشی اطراف ساختمان بهارستان را نهادهای امنیتی اعلام کرد و گفت: مجلس در این موضوع نقش و مسوولیتی ندارد و نهادهای امنیتی پیگیر موضوع هستند.ازسوی دیگر علی مطهری، نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر عبدالحمید خدری یکی از نمایندگان درخصوص وهن مجلس ازسوی محمدرضا زائری گفت: هیات رئیسه مجلس درخواستی برای ممنوع التصویری این فرد نداشته است. به گزارش خبرآنلاین، وی همچنین گفت: امیدواریم ایشان این رویه را تغییر دهند.همچنین در پی انتشار مطالبی درباره ممنوع التصویری زائری، پرویز اسماعیلی معاون دفتر رئیس جمهوری به نقل از رئیس صدا و سیما اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد.

ماجرای شکایت از رئیس یک کمیسیون

در خبری دیگر به گزارش «ایرنا» علیرضا سلیمی، عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره ماجرای شکایت زن جوانی که گفته می شود پیش تر به اتهام تجاوز، از رئیس یک کمیسیون مجلس شکایت کرده بود، گفت: تاکنون این موضوع در هیات نظارت مطرح نشده، چراکه شکایتی به آنها ارجاع نشده است.

تایید مرگ عامل بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی

ایرنا نوشت : تارنمای روزنامه گاردین نوشت: استف بلاک، وزیر امور خارجه هلند مرگ محمدرضا کلاهی صمدی، عامل بمب گذاری ساختمان حزب جمهوری اسلامی را تایید کرد. وی در نامه ای به پارلمان هلند اعلام کرده است که کلاهی در سال 2015 در منطقه المیره هلند کشته شده است.