آرشیو پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۹۷
حوادث
۱۰

رهایی فرد ربوده شده در نیکشهر

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در شناسایی گروگانگیران و رهایی فرد ربوده شده خبر داد.

سرتیپ احمد طاهری در گفت وگو با فارس اظهار کرد: درپی مراجعه حضوری خانواده مردی در حدود 50 ساله و اعلام ربوده شدن او توسط عده ای ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که ربایندگان با تماس تلفنی با این فرد به بهانه سپردن انجام یک کار عمرانی، او را به حاشیه شهر و محلی خلوت کشانده و با تهدید سوار یک دستگاه پژو 405 نقره ای کرده و گروگان گرفتند.

طاهری با اشاره به اینکه با تماس تلفنی گروگانگیران با خانواده فرد ربوده شده و مطالبه مبلغ چهار میلیارد ریال، انگیزه مالی جرم معلوم شد ابراز داشت: ماموران پلیس با استفاده از سرنخ های موجود و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هویت و مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه گروگانگیران در روستای گورناگان بخش چانف نیکشهر عملیات شبانه ای را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

طاهری گفت: فرد ربوده شده پس از آزادی صحیح وسالم به آغوش خانواده بازگشت و دستگیری ربایندگان نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.