آرشیو شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۷۲
ورزشی
۲۳

تمرینات پر نشاط ایران قبل از بازی با ویتنام

ملی پوشان گرگم به هوا بازی کردند

تیم ملی پنجشنبه و جمعه تمرینات خود را در ورزشگاه کریکت ابوظبی دنبال کرد. تمرین پنجشنبه در حالی از ساعت 13:30 برگزار شد که پیش از آغاز تمرین، کریم انصاری فرد و اوسیانو کروز پاسخگوی خبرنگاران رسانه های گروهی بودند. علی کفاشیان هم مثل روزهای اخیر در تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد و در اقدامی جالب با لباس ورزشی و گرمکن مشغول گرم کردن در کنار ملی پوشان شد. شور و نشاط در چهره ملی پوشان نمایان بود و آنها در بخشی از تمرین مشغول بازی «گرگم به هوا» شدند. اتفاق خوب بعدی هم تمرین آماده و سرحال علیرضا جهانبخش بود که در تمرین تاکتیکی تیم حضوری فعال داشت و نشان داد مشکلی برای همراهی تیم ملی در بازی با ویتنام ندارد. در بخشی از تمرین، بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداخته و سپس مشغول آقا وسط شدند. در گروه منتظری، شجاعی، دژاگه و حاج صفی که همگی کاپیتان های تیم ملی ایران هستند، صحبت های جالبی رد و بدل می شد. هنگامی که یکی از این بازیکنان توپ را لو می داد، آنها سر و صدای زیادی می کردند و وقتی یکی از کاپیتان ها چند بار این کار را تکرار کرد، بازیکنان دیگر با خنده و صدایی بلند خطاب به او گفتند:«پیرمرد پرحاشیه اینقدر توپ لو نده!»

تیم ملی ساعت 11 دیروز نیز یک جلسه تمرین در زمین اصلی ورزشگاه آل نهیان برگزار کرد. در تمرین دیروز، خبرنگاران طبق قوانین AFC فقط می توانستند

15 دقیقه ابتدایی تمرین را پوشش دهند. بازیکنان با انجام تمرینات کششی زیر نظر مک درموت بدن های خود را گرم کردند تا برای تمرین آماده شوند.