آرشیو شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۹۸
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*در سومین روز از مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، محمد گنج خانلو یکی از امیدهای دوچرخه سواری ایران در ماده اومنیوم موفق به کسب مدال نشد و در پایان مقام هشتم را کسب کرد.

* مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سرکشی به پروژه های عمرانی شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران گفت: حدود 3600 پروژه ناتمام عمرانی در سراسر کشور داریم که بر اساس اولویت افتتاح خواهد شد. وی در جمع خبرنگاران گفت: سالن ورزشی سه هزار نفره کاشان به دلیل محدودیت منابع مالی مثل بسیاری از پروژه های عمرانی دیگر در چند سال گذشته روند کندی داشته اما امیدواریم با یک ردیف بودجه اختصاصی در سال آینده این استادیوم زیبا که حق مردم کاشان است را نهایتا تا پایان سال 99 به بهره برداری برسانیم.

*در پی کسب عنوان های قهرمانی حسین کیهانی در دوی 3000 متر و مدال نقره امیر مرادی در 800 متر بازی های آسیایی جاکارتا و به واسطه تلاش های سجاد مرادی، مربی دو و میدانی، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون مبلغ 50 میلیون تومان پاداش برای کسب نتیجه حسین کیهانی و مبلغ 30 میلیون تومان برای کسب نتیجه امیر مرادی، جمعا 80 میلیون تومان به وی اعطا کرد.

*مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: متاسفانه لیگ ما شرایط خوبی ندارد و هیچ تیمی خواهان جذب ملی پوشان شمشیربازی نیست.وی در مورد اینکه هیچ پیشنهادی از تیم های لیگ شمشیربازی ندارد، گفت: نه تنها من بلکه هیچ یک از ملی پوشان دیگر پیشنهادی از تیم های دیگر ندارند. چون تیم مطرحی نیست که بخواهد ملی پوشان را جذب کند. متاسفانه با این نتایج درخشانی که در المپیک و جام های جهانی و بازی های آسیایی گرفتیم هیچ تیمی برای قرارداد نداریم. باید مسئولان فدراسیون تمهیداتی بیندیشند. باقرزاده تلاشش را می کند اما اسپانسرها هم باید با این نتایج ما به سمت این رشته بیایند یا آورده شوند.وی ادامه داد: درآمدی هم نداریم که بخواهیم امرار معاش کنیم و نمی دانیم با این شرایط چه کار باید کنیم، شمشیربازی نه پخش دارد، نه سالن دارد و نه پول. این طور هم نمی شود که من به عنوان ملی پوش به دنبال تیم بگردم.