آرشیو شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۹۸
حوادث
۱۰

بالغ بر یک تن انواع مواد مخدر در خاش کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق و کشف یک تن و 182 کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

سرویس شهرستانها: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرتیپ احمد طاهری در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به شهرستان خاش دست یافتند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل نامحسوس تحرکات این باند سرانجام شب پنج شنبه اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه تویوتای سفید رنگ و با اسکورت و راه پاک کنی یک دستگاه پژو 405 نقره ای در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور خاش- ایرانشهر بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی و هدایت آنان به سمت محل کمین به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها با بی توجهی به هشدار پلیس با قصد فرار به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر با مقابله به مثل با استفاده از شگردهای پلیسی خودروی تویوتا را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه خودروی اسکورت با استفاده از تاریکی شب از مسیر انحرافی به سمت خاش متواری شد افزود: در این عملیات ضمن دستگیری 2 قاچاقچی در بازرسی از خودرو تویوتا 841 کیلو و 354 گرم تریاک و 341 کیلو و 200 گرم حشیش، پنج تیغه خشاب و 135 عدد تیرجنگی کشف شد.

سردار طاهری افزود: ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه ادامه دارد.