آرشیو شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۲۰
فرهنگ و هنر
۳۲

تازه ها

درمانده در تجارت فردا

دنیای اقتصاد : هفته نامه تجارت فردا در شماره 302 که امروز منتشر شده است به ناتمام ماندن ماموریت های دولت پرداخته و در همین راستا تیتر یک کلمه ای «درمانده» را برای جلد این شماره اش انتخاب کرده است.

همچنین «دولت دستپاچه: کارخانه تولید بخشنامه تعطیل می شود؟»، «شاهکار فرزندان آدام اسمیت: مهم ترین یافته های علم اقتصاد در سال 2018 چه بود؟» و «خواب زمستانی: بازار خودرو به کدام سو می رود؟» نیز روی جلد این هفته تجارت فردا بازتاب پیدا کرده اند. هفته نامه تجارت فردا از مجموعه نشریات گروه رسانه ای «دنیای اقتصاد» است که شنبه هر هفته منتشر و در سراسر کشور توزیع می شود. این هفته نامه 100 صفحه ای 12 هزار تومان قیمت دارد.

انتشار آلبوم جدید احسان خواجه امیری در هفته آینده

تازه ترین آلبوم احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشورمان از سه شنبه دوم بهمن با عنوان «شهر دیوونه » در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. نهمین آلبوم این خواننده در 10 قطعه و با حضور چهره هایی چون روزبه بمانی، پدرام کشتکار، سعید زمانی، معین راهبر، مهدی ایوبی، زهرا عاملی، سعید شمس، آرش محرابی، ساره تاجیک، عاطفه حبیبی، امیرحسین فیض، وحید پویان، فرشید ادهمی و بهداد ضرغامی تهیه و تولید شده است.

«شهر دیوونه» نهمین آلبوم احسان خواجه امیری پس از آلبوم های «من و بابا»، «برای اولین بار»، «سلام آخر»، «فصل تازه»، «یه خاطره از فردا»،«عاشقانه ها»، «پاییز تنهایی» و «30سالگی» است. احسان خواجه امیری درباره جدیدترین آلبوم خود معتقد است: «این آلبوم نتیجه چند سال تلاش ماست که با عشق تقدیم به همه خواهد شد. آرزو می کنم به دل بنشیند و خود من بیشتر از همه برای انتشار و شنیده شدن این آلبوم اشتیاق دارم. البته از همه دوستانی که در این چند سال در کنار من بودند ممنونم و امیدوارم با انتشار این آلبوم نتیجه زحمات همه به دل بنشیند.»