آرشیو شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۲۷۴
جامعه
۱۲

ویژه

شهردار مشهد خبر دادآغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع مسکونی 2120 واحدی زندگی

محمدرضا کلایی شهردار مشهد از آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع مسکونی 2 هزار و 120 واحدی در منطقه کم برخوردار و بزرگ ترین مجتمع مسکونی شرق کشور در مشهد خبر داد. محمدرضا کلایی در مراسم کلنگ زنی 2 هزار و 120 واحد مسکونی در منطقه کم برخوردار مشهد اظهار کرد: اجرای این گونه پروژه ها که ابتدا با هدف بستن حریم شهر و جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی تنها با احداث واحدهای مسکونی انجام می شد، اما اکنون کامل تر شده و در کنار مقاوم سازی به تکامل رسیده و سرانه های خدماتی از جمله سرانه های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اقتصادی را نیز در خود جای داده که الگوی مناسبی در حاشیه شهر است. کلایی تصریح کرد: شهر مشهد به دلیل عناصری همچون ترافیک، مباحث کالبدی و تکنولوژیک به متن و حاشیه تبدیل شده که اکنون گسترده شده است و اگر این مناطق را حاشیه و متن می دانیم به این دلیل است که گفت وگوی این دو محدوده با هم قطع شده است. در ادامه معاون اقتصادی شهردار مشهد اظهار کرد: ارزش این پروژه 5 هزار و 430 میلیارد ریال و مساحت زیربنای آن 282 هزار مترمربع است.

توسعه خدمات شهروند در مناطق روستایی و عشایر

تفاهمنامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با شرکت خدماتی کالای شهروند با حضور نمایندگان و کارشناسان طرفین منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شهروند، این تفاهمنامه با هدف همکاری های دوجانبه میان مسعود سریع القلم، مدیرعامل شرکت شهروند و محمدرضا واعظ مهدوی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به امضا رسید تا به واسطه آن فرصت های لازم در خصوص حمایت از کالای ایرانی و همچنین توجه به توان اقتصادی خانوارهای روستایی فراهم شود.