آرشیو چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۲۴
ورزش
۲۴

خط خبر

حضور استیلی در تمرین پرسپولیس

دنیای اقتصاد : مدیر تیم ملی فوتبال امید در تمرین پرسپولیس حاضر شد.

حمید استیلی در مورد حضورش در تمرین پرسپولیس در قطر گفت: «پرسپولیس هم مثل ما برای برگزاری یک اردو در دوحه مستقر است. فرصت خوبی بود تا برای ایجاد تعامل بیشتر در تمرین پرسپولیس حاضر شوم. امروز به عنوان یک پرسپولیسی به تمرین پرسپولیس نرفتم، بلکه حضورم به خاطر مسوولیتم در تیم امید فوتبال ایران بود. به خاطر نگاه ملی و مسوولیت بزرگی که بر عهده دارم به تمرین این تیم رفتم. این قبیل کارها باعث ایجاد روابط و اتحاد بیشتر بین باشگاه ها و تیم امید می شود. ما نیاز به ایجاد یک فضای صمیمی، همدلی و وحدت داریم.»

اجرای قانون جدید سربازی در لیگ برتر

ورزش سه : زمان اجرای قانون جدید بازیکنان سرباز در فوتبال ایران اعلام شد. بازیکنانی که در تیم های لیگ برتری حضور دارند تا 28 سالگی می توانند در تیم های دلخواه بازی کنند اما بعد از رسیدن به این شرایط سنی برای گذراندن دوران خدمت باید یکی از تیم های نظامی را برای بازی برگزینند. البته این استثنا برای بازیکنی که در اردوی تیم ملی حضور دارد تا 31 سالگی است. این قانون به احتمال قوی از تعطیلات زمستانی این فصل اجرایی می شود.

کربلا میزبان ایرانی ها مقابل عربستان؟

دنیای اقتصاد : باشگاه های فوتبال ایرانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید با حریفانی از عربستان بازی کنند که این بازی ها در زمین بی طرف برگزار خواهد شد. در همین خصوص کانون هواداران الهلال عربستان مدعی شد تیم های ایرانی برای میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا می خواهند ورزشگاه کربلا در عراق را به عنوان میزبان خود انتخاب کنند.

لیکنز: من چوب جادو ندارم

دنیای اقتصاد : سرمربی جدید تراکتورسازی در مراسم معارفه خود تاکید کرد نمی تواند در این تیم معجزه کند. جرج لیکنز گفت: «من چوب جادو ندارم که در یک لحظه همه مشکلات و مسائل را حل کنم. صرفا با خواستن توام با کار می توان به موفقیت رسید. به بیانی دیگر باید در کنار هم موفقیت را معنی کنیم. من در عین شوخ طبعی، در رسیدن به اهداف تیمم مصمم و سختگیر هستم.»

حضور جادوگر در کلاس مربیگری

دنیای اقتصاد : مرحله اول کلاس مربیگری درجه A در تهران همچنان درحال برگزاری است. صبح دیروز مربیان شرکت کننده در کلاس A در سالن اجتماعات کمپ تیم های ملی حاضر شدند و کنفرانس فنی خود را ارائه دادند. دراین کلاس چهره های سرشناسی چون علی کریمی، محسن خلیلی، مهدی امیرآبادی و… حضور دارند. کلاس مربیگری A در دو مرحله برگزار می شود که هر مرحله آن دو هفته طول می کشد.

تقابل استقلال با حریف رومانیایی

دنیای اقتصاد : استقلال که در اردوی ترکیه حضور دارد فردا اولین دیدار دوستانه خود را برابر اسپورتیو مونیسیپال از رومانی برگزار می کند. بازیکنان استقلال بعد از این مسابقه به تمرینات خود ادامه می دهند و یک دیدار دوستانه دیگر نیز در برنامه خود خواهند داشت که این دیدار آخرین بازی آبی ها در ترکیه خواهد بود. دومین دیدار آبی پوشان نیز برابر یک تیم اروپایی خواهد بود که در این کمپ مستقر است.

پیشنهاد ماشین سازی به ادینیو

تسنیم : باشگاه ماشین سازی تبریز به لوسیانو ادینیو پیشنهاد داده است که برای حضور در این تیم به تبریز بیاید. هر چند این بازیکن 36 ساله کیفیت فنی سال های گذشته را ندارد، ولی ماشین سازی درصدد تقویت خط حمله اش است و روی جذب این بازیکن نظر دارد. کادر فنی ماشین سازی منتظر است ادینیو به ایران بیاید تا شرایط این بازیکن را در تمرینات مورد بررسی قرار دهد. این درحالی است که ادینیو پیش از این تاکید کرده بود قصد خداحافظی از فوتبال را دارد.

پاداش وزارت ورزش به تیم ملی فوتبال

دنیای اقتصاد : محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در امارات و قبل از بازی با عراق پاداش صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام ملت های آسیا را پرداخت خواهد کرد. این اعتبار براساس تقاضای سلطانی فر و موافقت معاون اول رئیس جمهور خارج از اعتبار سال 97 فدراسیون فوتبال تامین و برای حمایت از تیم ملی پرداخت می شود.مبلغ مزبور همچنین شامل پاداش تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی و قبل از آغاز مرحله حذفی جام ملت های آسیا خواهد بود.

اسنایدر تماشاگر بازی های ایران

ایسنا : ستاره سرشناس هلندی تاکید کرد که به خاطر مهدی طارمی بازی های تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت های آسیا 2019 دنبال می کند. وسلی اسنایدر که همبازی طارمی در الغرافه قطر است، گفت : «قطر عملکرد بسیار خوبی داشته است و باید قطری ها حمایت بیشتری از تیم خود کنند. قطر این شانس را دارد که جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد. من جام ملت های آسیا را دنبال می کنم. بازی های قطر را نگاه می کنم و به خاطر هم بازیم مهدی طارمی بازی های تیم ملی ایران را هم نگاه می کنم. ایران تیم بزرگی است و عملکرد خوبی هم از خود در این جام نشان داده است. چرا تیم های فوتبال ایران و قطر بازی فینال را برگزار نکنند؟»