آرشیو شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۲۶
بورس
۱۰
خبر بنگاه ها

شمارش معکوس برای عرضه«لوتوس»

گروه بنگاه ها : شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در حالی با نماد «لوتوس» در فهرست بورس تهران درج شده که در این هفته شاهد برگزاری جلسه معارفه آن و در نهایت عرضه اولیه سهام در بورس خواهد بود.

مدیرعامل «لوتوس» با اشاره به عرضه اولیه سهام در آینده نزدیک، رشد چشمگیر سودآوری شرکت را مدنظر قرار داد و از 8/ 5 برابر شدن سود خالص «لوتوس» طی 7سال اخیر خبر داد. علی تیموری شندی، مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان، به ارائه توضیحات در این راستا پرداخت و گفت: روند سودآوری شرکت طی 7 سال فعالیت، صعودی بوده به نحوی که در سال مالی 1391شرکت 346 میلیارد ریال سود خالص از فعالیت های خود کسب کرده که در حال حاضر در بودجه سال مالی 97 بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال سود خالص برآورد شده است که رشد چشمگیر 478درصدی را نشان می دهد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.