آرشیو یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷، شماره ۴۵۲۷
فرهنگ و هنر
۳۲

چهره ها

نخستین کنسرت ایرج در خارج از کشور پس از 20 سال

تازه ترین کنسرت حسین خواجه امیری (ایرج) یکم فروردین ماه 1398 در استانبول ترکیه برگزار می شود.

این کنسرت درحالی برگزار می شود که وی به مدت بیست سال کنسرتی در خارج از کشور برگزار نکرده است. این هنرمند طی سال های اخیر در ایران و در شهرهایی همچون بندرعباس، قزوین، یزد، کیش، شیراز و… روی صحنه رفته است. ارکستر آوای ایرج به رهبری امیر فیروزبخت، حسین خواجه امیری (ایرج) را در این کنسرت همراهی می کنند. این کنسرت به تهیه کنندگی کمپانی تیترا در نخستین روز از سال جدید به میزبانی سالن مجلل Grand Pera Taksim برگزار خواهد شد.

کنسرت جدید حمید حامی در تهران

مهر : حمید حامی خواننده موسیقی پاپ کلاسیک کشورمان شنبه ششم بهمن ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند.

در این کنسرت محمدرضا عقیلی به عنوان تنظیم کننده قطعات ارکستر و نوازندگانی همچون رضا تاجبخش، هومن غفاری، علیرضا میرآقا و کیوان فرشیدنیا در کنار این خواننده حضور خواهند داشت. تازه ترین کنسرت حمید حامی در حالی برگزار می شود که از برپایی کنسرت تهران این خواننده بیش از دو سال می گذرد. در این اجرای زنده تغییر زیادی در سازبندی و نوازنده ها ایجاد نشده است اما در فهرست قطعات انتخابی تغییرات محسوسی داده شده که این موضوع می تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد. کنسرت حمید حامی ساعت 21 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.