آرشیو سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۴۵۳۵
بازار دیجیتال
۲۶
نورسیده

عرضه آفیس 365 مایکروسافت روی مک

منبع: آی تی ایران

مایکروسافت آفیس 365 روی مک عرضه شد. این اولین بار است که اپلیکیشن های مایکروسافت آفیس 365 در فروشگاه مک اپ استور (Mac App Store) عرضه شده است. کاربران مک از این به بعد می توانند نرم افزارهای Word، Outlook، Excel، PowerPoint،OneNote و دیگر برنامه های پرکاربرد مایکروسافت را به صورت مستقیم از این فروشگاه دانلود کنند. کاربران همچنین می توانند اشتراک سرویس Office 365 را از داخل برنامه ها خریداری کرده و بدون محدودیت به قابلیت های اختصاصی این برنامه برای پلت فرم مک، دسترسی پیدا کنند.

این نسخه از مایکروسافت 365، به صورت اختصاصی برای پلت فرم مک طراحی شده و قابلیت های مخصوص این سیستم عامل از جمله Dark Mode، Continuity Camera، نوار لمسی MacBook Pro Touch Bar و ترک پد جدید مک نیز از طریق این نسخه از مایکروسافت 365 قابل دسترسی است. فیل شیلر نایب رئیس ارشد اپل در بخش بازاریابی جهانی درباره عرضه مایکروسافت 365 روی مک گفت: «برای پیوستن مایکروسافت آفیس 365 به جمع برنامه های مک اپ استور، بسیار هیجان داریم. اپل و مایکروسافت با همکاری یکدیگر موفق شده اند نسخه کارآمد و قدرتمندی از قابلیت ها و برنامه های این سرویس را برای کاربران مک عرضه کنند. حالا با وجود عرضه این نسخه جدید، دسترسی به آخرین برنامه ها و قابلیت های مایکروسافت 365 برای کاربران مک، آی پد و آی فون، بسیار آسان تر شده است.» جیرد اسپاتارو یکی از مسوولان ارشد مایکروسافت نیز به عنوان سخنگوی این شرکت رضایت خود را از نتیجه این شراکت اعلام کرد: «ارائه برنامه آفیس 365 در فروشگاه مک اپ استور، خبر بسیار هیجان انگیزی است. برای به ثمر رسیدن این پروژه و دسترسی کاربران مک به این سرویس، تلاش زیادی با همکاری شرکت اپل داشتیم.»

برنامه های مایکروسافت 365 آنقدر کاربردی است که کاربران در هر جایی از محل کار گرفته تا خانه هایشان، تقاضای دسترسی به آن را دارند. با عرضه مایکروسافت 365 روی مک، برنامه های محبوب این سرویس حالا به راحتی می تواند توسط کاربران سرویس Apple Business Manager در پلت فرم های مختلف اپل مورد استفاده قرار گیرد. مک اپ استور- Mac App Store- اولین و بزرگ ترین فروشگاه مجموعه برنامه های مخصوص سیستم عامل مک در دنیاست. نسخه جدید مک اپ استور که سال گذشته بازبینی شد، حالا طراحی و قابلیت های جدیدتری دارد و امکان جست وجو و پیدا کردن برنامه مورد نظر کاربر در آن، راحت تر و لذت بخش تر شده است.