آرشیو یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۴۵۳۹
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

بازگشت برنامه «نود» به آنتن شبکه 3

ایسنا : برنامه «نود» بعد از وقفه ای کوتاه از فردا دوشنبه روی آنتن شبکه سه سیما می رود. همزمان با پایان مسابقات جام ملت های آسیا 2019 و آغاز مسابقات جام حذفی ایران، برنامه «نود» به تجزیه و تحلیل دیدارهای تیم ملی در جام ملت های آسیا و مسابقات داخلی فوتبال می پردازد.

برنامه «نود» به تهیه کنندگی و با اجرای عادل فردوسی پور، این هفته به دلیل پخش برنامه هفت که ویژه جشنواره فیلم فجر تدارک دیده شده، از ساعت 22:20 پخش می شود و مدت زمان محدودی خواهد داشت اما این برنامه از هفته های آینده مطابق روال گذشته در مدت زمان بیشتری روی آنتن می رود. این برنامه با شروع ویژه برنامه مسابقات جام ملت های آسیا روی آنتن نرفت و با پایان این مسابقات بار دیگر دوشنبه شب ها بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.

خداحافظی خندوانه با سیما در سال جدید

دنیای اقتصاد : مجری خندوانه با انتشار پستی اینستاگرامی از پایان این برنامه پس از نوروز 98 خبر داد.

جمعه شب پس از اتمام برنامه خندوانه، رامبد جوان کارگردان و مجری این برنامه تلویزیونی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از اتمام برنامه خندوانه پس از نوروز 98 خبر داد و نوشت: «حدود 720 قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم. ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم، تا تونستیم کارای مهم و باحال با شما انجام دادیم. بعد از عید دیگه در خدمتتون نخواهیم بود.» «خندوانه» یکی از برنامه های پرطرفدار تلویزیون در سال های اخیر بود که در زمان پخشش فراز و نشیب های مختلفی را تجربه کرد. بسیاری عمده موفقیت این برنامه را به دلیل حضور عروسک «جناب خان» و صداپیشه آن محمد بحرانی می دانند؛ به نحوی که در برهه ای به علت مسائل حقوقی صاحب قانونی این عروسک با تهیه کننده این برنامه، و غیاب جناب خان، این برنامه با افت مخاطب همراه شد. اجرای استندآپ کمیک و دعوت از هنرمندان از دیگر بخش های پرطرفدار «خندوانه» محسوب می شد؛ هرچند حضور برخی از خوانندگان کمترشناخته شده در این برنامه نیز حاشیه هایی به دنبال داشت.