آرشیو دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۱۸
حوادث
۱۰

تسهیلات جدید برای فرزندان مشمول ایثارگران

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: به مناسبت دهه فجر فرزندان مشمول ایثارگران اعم از غایب و غیر غایب از تسهیلات جدید برخوردار می شوند.

سردار موسی کمالی به فارس گفت: تمامی فرزندان ایثارگران اعم از غایب و غیرغایب، به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می شوند.

کمالی افزود: این تسهیلات صرفا به کارکنان وظیفه در حال خدمت تعلق می گیرد لذا همه مشمولین غایب تا تاریخ 12 فروردین 98 مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران مهلت دارند برای بهره مندی از این تسهیلات خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت به پلیس+10 معرفی کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که در تاریخ تعیین شده برای اعزام از سوی سازمان وظیفه عمومی حضور نیابند و مجددا غیبت کنند از این تسهیلات محروم خواهند شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: مشمولینی که در حال حاضر معافیت تحصیلی دارند یا افرادی که هنوز به سن مشمولیت نرسیده اند در صورت ورود به غیبت، در آینده مجاز به استفاده از این تسهیلات نخواهند بود.

سردار کمالی به مشمولان وظیفه عمومی توصیه کرد: به منظور بهره مندی از این تسهیلات در اسرع وقت به پلیس+ 10 مراجعه کرده و ثبت نام کنند و این امر را به روزهای پایانی مهلت قانونی تعیین شده موکول نکنند.