آرشیو دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۱۸
ورزشی
۹

اعلام زمان انتخابات 3 فدراسیون و ثبت نام 4 فدراسیون ورزشی

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، زمان انتخابات سه فدراسیون ورزشی و ثبت نام چهار فدراسیون ورزشی را اعلام کرد.

سید شروین اسبقیان با اشاره به تاکید داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای مبنی بر تعیین تکلیف انتخابات و ثبت نام فدراسیون های ورزشی که زمان انتخابات آنها به پایان رسیده یا با سرپرست اداره می شوند، اظهارکرد: بر این اساس انتخابات فدراسیون ووشو 12 اسفند، فدراسیون قایقرانی هفتم اسفند و فدراسیون کارگری پنجم همین ماه برگزار می شود. او افزود: همچنین ثبت نام فدراسیون وزنه برداری 23 بهمن آغاز خواهد شد.

مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی در خصوص زمان ثبت نام سه فدراسیون کشتی، فدراسیون همگانی و فدراسیون ورزش های رزمی، تصریح کرد: تاریخ ثبت نام این سه فدراسیون نیز هفته اول اسفند ماه اعلام خواهد شد.

وی برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی را مطابق اساسنامه و قانون عنوان کرد و یادآور شد: انتخابات فدراسیون های ورزشی بر اساس زمانبندی اعلام شده پیگیری خواهد شد.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا صلاحیت مدیریتی امیرحسین سیاحی برای شرکت در انتخابات فدراسیون جودو تایید شده است یا خیر؟ اظهار کرد: بله، وی مدارک جدیدی دال بر مدیریتش ارائه کرد و کمیسیون تطبیق شرایط احراز تشکیل جلسه داد و صلاحیت مدیریتی وی پس از تشکیل جلسه و بررسی مدارک جدید برای شرکت در انتخابات فدراسیون جودو مورد تایید قرار گرفت و سیاحی مشکلی برای شرکت در انتخابات ندارد. به این ترتیب امیر حسین سیاحی، آرش میراسماعیل، عبدالله جعفری، داود میقانی، ابوالفضل حیدریان، منصور عبدی، محمد درخشنده، مازیار ناظمی و توفیق کابلی 9 کاندیدای ریاست فدراسیون جودو هستند که می توانند در انتخابات این فدراسیون شرکت کنند.