آرشیو پنج‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۹۵
ایران زمین
۱۹

دو خط خبر

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 177 طرح در شهرستان های محروم آذربایجان غربی به بهره برداری رسید که شاخصه اصلی آنها محرومیت زدایی از استان بود.

«علیرضا صبوری»، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 60 طرح برق رسانی با 413 میلیارد و 698 میلیون ریال اعتبار در استان به بهره برداری رسید.

«حسن اکبری»، مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اعلام کرد: در سال 96 در استان 4 هزار و 538 تن انواع آبزیان پرورشی تولیده شده که این میزان تولید در مقایسه با سال 82 و در یک بازه زمانی 15 ساله، 5 برابر شده است.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد جهان پهلوان تختی امروز و فردا 18 و 19 بهمن ماه با حضور 80 کشتی گیر داخلی و همچنین 10 تیم خارجی در سرسرای 5هزار نفری امام(ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود.

«اخلاق محمدیان»، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تصریح کرد: از ابتدای امسال در نواحی و شهرک های صنعتی استان 13 هزار و 575 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.

«جواد زنجانی»، فرماندار اردبیل گفت: 250 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل به مناسبت ایام دهه فجر با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به بهره برداری رسید.