آرشیو پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۳۰
ورزش
۱۱

گوناگون

پرواز کمانداران به آمریکا

مرحله فینال وقهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن تیروکمان درحالی از روز 19بهمن درآمریکا برگزار می شود که کمانداران کشورمان برای شرکت دراین تورنمنت با هزینه شخصی خود وارد آمریکا شدند. شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان دراین باره گفت: فدراسیون هیچ هزینه ای برای اعزام این کمانداران نکرده است و ورزشکاران با هزینه شخصی یا اسپانسر به این رویداد اعزام شده اند.

آغاز کشتی جام تختی

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی ازامروز درکرمانشاه آغاز می شود. این مسابقات با حضور کشتی گیران مدعی داخلی در کنار آزادکارانی از 9کشور آذربایجان ترکیه، روسیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان برگزار می شود.

تیم ملی فوتسال صعود کرد تیم ملی فوتسال ایران با صعود در رنگینگ جهانی در جایگاه سوم جهان قرارگرفت. شاگردان ناظم الشریعه دردو دیدار دوستانه مقابل صربستان به پیروزی رسیدند و این نتایج باعث صعود چند پله ای ملی پوشان فوتسال کشورمان دررده بندی جهانی شد.

مسی به فولاد پیوست

رافائل مسی ، مهاجم کامرونی تیم یان بیان چین که سابقه عضویت در تیم ملی کامرون را دارد، با قراردادی به مدت نیم فصل به عضویت فولاد خوزستان درآمد.

شفر: بازی با پیکان آسان نیست

سرمربی استقلال درنشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهارکرد: همیشه دوست دارم ببریم، ببریم و ببریم. در روزهای اخیربا تمرکز بالا تمرین کردیم، اما الان تمرکز ما روی بازی با پیکان است؛ مسابقه ای که همواره برای ما سخت است. نیم فصل اول در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان بازی سختی داشتیم، طبیعی است الان هم مسابقه سختی داشته باشیم.

رقابت دوند گان درکیش

یک هزاردونده از30 کشور دررقابت های بین المللی کیش به رقابت می پردازند. این مسابقات در مسافت های10، 21 و 42 کیلومتری برگزار می شود و درمجموع جوایزی به مبلغ یکصدو50 میلیون تومان به نفرات برترتعلق می گیرد.

مصطفوی: پول به فوتبال ضربه زد

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: از روزی که پول وارد فوتبال ایران شد تمام غیرفوتبالی ها به صندلی های مدیریتی چشم دوختند و این باعث بدبختی و افول این رشته شد. مصطفوی افزود: امروز مسئولیت تاج خیلی بیشتر از زمان سرمربیگری کی روش است زیرا او دلالان فوتبال را به خوبی می شناسد ومی دانیم برخی رسانه ها چگونه می توانند در رشد یک سرمربی خارجی نقش داشته باشند. وی ادامه داد: امیدوارم ازاین پس شاهد حضور افراد توانمند دراین رشته باشیم.