آرشیو سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۲۲
اخبار کشور
۱۱

نمایش کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک سپاه

در مراسمی با حضور سرلشکر جعفری در کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین دزفول رونمایی شد.

به گزارش سپاه نیوز؛ در مراسمی که روز پنج شنبه گذشته (18 بهمن) با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین دزفول در کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک سپاه رونمایی شد.

فرمانده کل سپاه در این مراسم رونمایی از دستاوردهای دفاعی سپاه همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را اثبات «ما می توانیم» به جهانیان دانست و اظهار کرد: تولید انبوه موشک های پیشرفته دقیق و هوشمند با آخرین تکنولوژی که نقطه اوج پیشرفت در عرصه موشکی است، امروز به همت فرزندان ملت ایران در نیروی هوافضای سپاه تحقق یافته است.

سرلشکر جعفری با اشاره به نمایش کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک نقطه زن سپاه برای نخستین بار، گفت: رونمایی از این شهر تولید موشک در اعماق زمین، پاسخی به یاوه گویی های غربی ها است که تصور می کنند با تحریم و تهدید می توانند ما را محدود کرده و از اهداف بلندمان بازدارند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه «در 40سالگی انقلاب اسلامی توان کامل دفاعی خود را اعلام می کنیم» گفت: توان دفاعی ایران اسلامی بازدارنده و در راستای حفظ امنیت ملی بوده و با هیچ چیز قابل معامله و مذاکره نیست. امروز اروپایی ها در حالی صحبت از محدودیت و تحریم توان دفاعی ما می کنند که با کمال وقاحت از توان آفندی شان برای حمله به مردم مظلوم و بیگناه در جای جای دنیا استفاده می شود، اما ما با افتخار توان دفاعی خود را ارتقا داده و از هیچ چیز واهمه ای نداریم.