آرشیو سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۹۶
رسانه
۱۵
برترین هشتگ ها

از دولت ونزوئلا تا پاپ فرانسیس

«هشتگ» را می توان یک نماد پیشوندی دانست که شبیه به یک برچسب مجازی کلمات و عبارت ها را علامت گذاری می کند تا دسته بندی و به اشتراک گذاری آنها آسان تر شود و کاربران شبکه های اجتماعی از این طریق بتوانند به جز دوستان و اطرافیان، نظرات خود را به دست دیگر کاربران جهانی هم برسانند. در این مطلب مهم ترین هشتگ ها که طی یک هفته گذشته مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفت آورده شده است.

#VenezuelaCrisis

هفته گذشته اعلام شد کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، انگلستان، آلمان و اسپانیا «خوان گوایدو» رهبر مخالفان دولت ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهوری موقت این کشور به رسمیت شناخته اند و این اتفاق مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفت.

#MexicoBarrier

وزارت دفاع امریکا در آخرین بیانیه خود اعلام کرد قصد دارد بیش از 2 هزار سرباز را به مرز مکزیک بفرستد تا به کمک ماموران گشت مرزی بیش از 200 کیلومتر سیم خاردار را در نواحی مرزی بین این دو کشور نصب کنند.

#PopeFrancis

هفته گذشته «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک های جهان برای شرکت در کنفرانس بین ادیان وارد امارات متحده عربی شد و این نخستین باری بود که یک پاپ وارد این منطقه می شود. اتفاق مذکور عکس العمل گسترده کاربران جهانی را به دنبال داشت.

#BrazilDam

هفته گذشته یکی از بزرگترین سدهای برزیل در جنوب این کشور شکسته شد و مقامات برزیلی اعلام کردند صدها نفر طی این اتفاق جان خود را از دست داده اند و طی اتفاق مذکور تصاویر و اخبار مربوط به شکسته شدن سد با این هشتگ بین کاربران جهانی دست به دست شد.

#SuperBowl2019

لیگ فوتبال امریکایی که با نام «سوپربال» در ایالات متحده برگزار می شود با برتری نیوانگلند پتریوتز به پایان رسید و با ثبت رکورد جدید برای بیشترین برد این تیم، هشتگ مذکور بین کاربران جهانی ترند شد.

#CancerObesity

محققان در بررسی های جدید خود به این نتیجه رسیدند که میزان ابتلا به سرطان های مرتبط با چاقی بین جوانان افزایش یافته که این مساله بسیار نگران کننده است.