آرشیو سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۳۱
ورزش
۱۱

گوناگون

ملایی به مدال برنز رسید

در ادامه رقابت های جودو گرنداسلم فرانسه که با حضور 573 جودوکار از 97 کشور جریان دارد،سعید ملایی جودوکار ملی پوش کشورمان با برتری مقابل قهرمان المپیک در دیدار رده بندی به نشان برنز دست پیدا کرد.

کشتی گیران 3 مدال گرفتند

تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ کرواسی پایان داد.

آزادکاران امید اردو می زنند

اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید برای شرکت در رقابت های آسیایی و جام جهانی از روز 27 بهمن در خانه کشتی برگزار می شود.

لواندوفسکی 100 گله شد

با گلی که لواندوفسکی در مسابقه تیم های بایرن مونیخ و شالکه به ثمر رساند، به اولین بازیکن تاریخ بایرن و بوندس لیگا بدل شد که در ورزشگاه آلیانزآره نا موفق به ثبت 100 گل شده است.

نوجوانان، طلا صید کردند

تیم نوجوانان ایران با غلبه بر تیم جمهوری چک به عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات اپن جهانی تنیس روی میز در بحرین دست پیدا کرد.دراین رقابت ها تیم کشورمان متشکل از نوید شمس و محمدامین صمدی با هدایت امیر بخشی شرکت داشتند.

فیروزجا، فاتح جام فجرشد

عنوان قهرمانی بیست وهفتمین دوره مسابقات شطرنج جام فجر به علیرضا فیروزجا رسید. درمهم ترین رقابت این دور فیروزجا مقابل سرگئی اوکراینی به برتری رسید تا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

طارمی در الغرافه ماند

باشگاه الغرافه قطر رسما اسامی 4 لژیونر خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان در لیست حضور داشت.با این خبر حضور طارمی در این تیم تا پایان فصل جاری قطعی شد.

تمجید از گلزن ایرانی زنیت

اورلوف پیشکسوت و مفسر مطرح فوتبال روسیه درآستانه بازی حساس زنیت سن پترزبورگ در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابرحریف ترکیه ای دوباره به ستایش سردارآزمون، خرید جدید ایرانی این تیم پرداخت.

سپاهان رکورد شکست

تیم سپاهان با پیروزی مقابل سپیدرود و تداوم شکست ناپذیری درلیگ برتر بعد از گذشت 17 هفته از مسابقات، رکورد جدیدی را در فوتبال ایران به ثبت رساند.پیش ازاین پرسپولیس زیر نظر افشین قطبی و دراین فصل با هدایت برانکو توانسته بود 16 هفته شکست ناپذیری را تجربه کند.