آرشیو دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۳۳۶۰
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

بی نظمی در جابه جایی مسافران: نبود نظارت بر کار رانندگان اتوبوس های شرکت واحد باعث شده برخی رانندگان خارج از ایستگاه های مصوب توقف و مسافر پیاده یا سوار کنند. از مسئولان این شرکت تقاضا داریم رانندگان را ملزم کنند فقط در ایستگاه های تعیین شده توقف کنند و از جابه جایی مسافران خارج از ایستگاه جدا خودداری کنند. نمونه این گونه بی نظمی ها در خط بلوار نیکنام - میدان هفتم تیر صبح ها وجود دارد.

اکبر از تهران

پیاده رو یا پارکینگ خودرو؟ بیشتر روزها و شب ها پیاده روهای خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، به پارکینگ خودروها تبدیل شده است. از ماموران راهور منطقه 14 تقاضای رسیدگی داریم.

مجید دماوندی

خودروهای امدادی پرواز کنند؟ ترافیک خیابان های تهران باعث شده خودروهای امدادی به سختی رفت وآمد و امدادرسانی کنند. لطفا رانندگان خودروهای تک سرنشین به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا کمتر شاهد ترافیک خیابان های این شهر باشیم و خودروهای امدادی بتوانند به راحتی برای نجات مصدومان یا جابه جایی بیماران و آتش نشانان برای اطفای حریق به موقع خدمات رسانی کنند.

علی از تهران

بلیت تخفیف دار به مسافران مترو: خبرنگاران باید به راحتی بتوانند با مراجعه به ایستگاه های مترو و ارائه کارت شناسایی از تخفیف ویژه برخوردار شوند. از اعضای شورای شهر و مدیرعامل مترو تقاضا داریم به منظور حمایت از این قشر شرایطی فراهم کنند تا آنان بتوانند در هر ایستگاه کارت اعتباری شان را با تخفیف شارژ کنند.

از خبرنگاران اجتماعی مجلات

مزاحمت ساختمان سازی: ساختمانی در خیابان 17شهریور، خیابان ابن سینا، مقابل خیابان غزائری در حال ساخت است که مدت هاست پیاده رو مسدود شده و عابران به سختی رفت وآمد می کنند. از شهرداری منطقه 14 تقاضا داریم مالک ساختمان را ملزم کند تا هرچه سریع تر نسبت به تکمیل ساختمان اقدام کند.

محمد کلانتر از تهران

چرا وسایل بازی کودکان جمع آوری شد؟ علت جمع آوری وسایل بازی کودکان در پارک شکوفه، واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه چیست؟

سیدعلی علوی از تهران