آرشیو پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۴۵۴۶
صنعت، معدن و بازرگانی
۳
خبر بنگاه ها

امضای تفاهم نامه همکاری فروشگا ه های زنجیره ای رفاه با وزارت کار

گروه بنگاه ها : تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با هدف حمایت و تسهیل در زنجیره تامین کالای تعاونی ایرانی، کاهش قیمت تمام شده کالای تولیدی تعاونی ها برای مصرف کننده و افزایش سطح دسترسی به تنوع عرضه محصولات با کیفیت امضا شد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در این جلسه با اشاره به توسعه مسوولیت اجتماعی این شرکت گفت: فروشگاه های زنجیره ای رفاه آمادگی همکاری و توسعه روابط با تعاونی ها دارد و برای کمک به برندسازی کالاهای تعاونی و هم افزایی متقابل در تهیه و ارائه محصولات مطابق بر سلیقه مشتری همکاری خواهد کرد. محمدی با اشاره به شرایط این روزهای بازار افزود: در حال حاضر که تامین گوشت با مشکلاتی مواجه شده است؛ بخشی از شرکت های تعاونی می توانند به عنوان تامین کننده مشغول فعالیت شوند و ما می توانیم فروششان را تضمین کنیم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه عنوان کرد: در حوزه صنایع دستی هم می توانیم عرضه کننده خوبی برای این صنف باشیم و به طور نمونه در فروشگاه کرج این امکان را داریم که مکانی را در اختیار فعالان صنایع دستی به عنوان نمایشگاه دائمی قرار دهیم تا محصولات خود را عرضه کنند و تلاش مان بر این است که هر ماه یک استان به آنها اضافه شود. در ادامه «محمدجعفرکبیری»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به مجموعه رفاه بابت جلب اعتماد عمومی تبریک می گویم افزود: به دلیل اینکه فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سراسر کشور شعبه دارد می تواند با توسعه بازار و برندسازی به فروش محصولات تعاونی های ما در سراسر کشور کمک بزرگی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی تعاونی های ما با رفاه کار می کنند، افزود: به دنبال توسعه این همکاری ها هستیم و تعاونی های تولیدی ما سبد محصولات رفاه را در بخش مواد غذایی و پروتئینی نیز تکمیل خواهند کرد. همچنین در بخش هنر- صنعت و صنایع دستی این ظرفیت در تعاونی های ما برای ارائه انواع کالای با کیفیت وجود دارد که می تواند از تولید به مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.