آرشیو پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۰
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* این که تروریست های اقتصادی این طور در بازار گوشت جولان می دهند از بی برنامگی و فقدان مدیریت صحیح در دولت حکایت دارد.

5276—0919

* از قوه قضائیه درخواست می شود دست خیانتکاران در گرانی ها به ویژه بازار گوشت و خودرو را که باعث پریشانی زندگی مردم شده، قطع کند.

1758—0935

* کدام خانواده مسئولان دولت همانند مردم برای تهیه گوشت قرمز در صف و سرما هستند؟

نظری

* تروریست های اقتصادی و تروریست های منطقه همگی مورد حمایت برخی کشورهای وابسته به آمریکا در خلیج فارس هستند بدین خاطر می بایست برای ریشه کن کردن گونه های مختلف تروریست ها از منطقه، لانه اصلی آن ها را خراب کرد.

گرجی و 3476—011

* علت به هم ریختگی قیمت ها در بازار، بی مبالاتی دولت در چوب حراج زدن به خزانه و دلار بود. حالا هم اگر بخواهند می توانند با کنترل قیمت دلار اجناس را که به ناحق با قیمت های کاذب به فروش می رسند به قیمت های قبل برگردانند. ولی مدیریت فعلی قوه مجریه مدیریتی نیست که با تدبیر بخواهند قدمی در حل مشکلات اقتصادی بردارد.

7752—0915

* کشورمان که بحمدالله توانسته در بسیاری از زمینه های علمی و صنعتی در ردیف 10 کشور بزرگ جهان باشد چرا در صنعت خودرو، کشاورزی، دامداری و آبزیان هنوز دچار مشکلات عدیده است؟! دست اختاپوس ها را قطع کنید تا این تومور سرطانی درمان شود.

ابوالقاسمی

* وقتی تحلیل آقای رئیس جمهور از علت قاچاق گوشت از کشور ارزان بودن آن باشد به حال این ملت باید غصه خورد.

4784—0919

* با این سیاست حاکم بر بازار و بی تدبیری ها، اگر وضع گرانی با این شیب تند طی طریق کند، من بعد، باید اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه، بوی گوشت را در کنار آشپزخانه ها استشمام و رنگ و قیافه میوه ها را از پشت شیشه های میوه فروشی نظاره کنند!

1684—0915

* با خبر شدیم وزارت اطلاعات در جنگ اقتصادی دشمنان ورود پیدا کرده و در تعدادی از استان های کشور عوامل فساد و ایجاد کننده اختلاف در اقتصاد و معیشت مردم را شناسایی کرده است. بنویسید این اقدام در این شرایط موجب دلگرمی ملت است.

5764—0912

* درود بر نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کارکنان با اخلاص و با غیرتش و همچنین سردار تنگسیری فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه که در حفاظت از کیان مردم انقلابی و نظام و انقلاب اسلامی با ورود هوشمندانه به قضیه معضل کشتی های صیادی چینی در این وانفسای بی تدبیری دولت مدعی تدبیر، با این حرکت جهادی، نور امید را بر دل های دردمند اقشار محروم و مظلوم جامعه افکند.

2470—0919

* امیدواریم دستگاه قضا با محاکمه اخلال گران اقتصادی دانه درشت مثل حسین فریدون برادر رئیس جمهور نمره خوبی بگیرد و بتواند دل مردم را بدست بیاورد و این محاکمه درس عبرت برای دیگران بشود.

0291—0918

* اگر آقای ظریف از ابتدای مذاکره چنین موضعی را که در مونیخ گرفت با کشورهای هسته ای داشت امروز اروپای خائن و بدعهد برایمان رجز نمی خواند!

8902—0914

* آقای ظریف در نشست امنیتی مونیخ اظهار داشت؛ آیا ایران باید مثل مرده دراز بکشد و به همه خواسته ها تن بدهد؟! هر چند این صحبت ها نتیجه آزمون خسارت بار برجام است، اما کشور ما جوانان عاشقی دارد که سر می دهند اما از سر عجز با دشمن حرف نمی زنند! چه رسد که در مقابل دشمن دراز بکشند!

6807—0913

* دادگاه هلند یک شرکت در این کشور را به اتهام صادرات غیرقانونی قطعات توربین گازی به ایران مبلغ 500 هزار یورو جریمه کرده است. به دولتمردان خود با چه زبانی بگوییم اروپایی ها سر کارشان گذاشته اند و خیانت اروپایی ها از آمریکایی ها کمتر نیست.

0049—0911

* ایران خودرو و سایپا در حالی اقدام به فروش فوری با قیمت نزدیک به بازار کرده اند که هنوز تعهدات قبلی خود را با تاخیر چند ماهه تحویل نداده اند! وزیر صمت چه پاسخی دارد؟!

2809—0912

* رئیس جمهور در بدو شروع بکار خود در سال 92 و پس از آن به شدت به دولت قبل حمله می کرد که با دنیا سر جنگ داشت! در حالی که با بسیاری از کشورهای جهان مراوده داشت ولی چه شده است که اخیرا به کرات اعلام می کند که ما در حال جنگیم! چرا پنج سال به خاطر اهداف نازل جناحی به انکار حقیقت مشغول بوده است؟

کاشقی

* آقای نوبخت چندی قبل اعلام کرد یارانه پنهان در ایران 934 هزار میلیارد تومان است! (بیست برابر یارانه فعلی!) این را به 53 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی اضافه کنید! با این مبلغ می توان به هر ایرانی در ماه یک میلیون یارانه پرداخت کرد! پس چرا این کار انجام نمی شود؟! آیا می خواهند به بعد از تصویب فرضی پالرمو و یا آستانه انتخابات موکول کنند تا به جامعه بگویند افزایش یارانه نتیجه اعتماد به غرب است؟!

6227—0935

* دولتی که از پزشکان مالیات عادلانه و متناسب با درآمد کلانشان نمی گیرد ولی از قشر کارگر با حداقل حقوق مالیات دریافت می کند، می تواند از عدالت دم بزند؟

6331—0912

* چرا باید اول عیدی بازنشسته های کشوری و لشکری را بدهند سپس در آخر اسفند نوبت به بازنشسته های تامین اجتماعی برسد؟ دیواری کوتاه تر از ما مستمری بگیران تامین اجتماعی در کشور وجود ندارد؟

3912—0917

* دکور صحنه و حتی کاراکترهای اجرای برنامه تلویزیونی «عصر جدید» کاملا الگو گرفته از یک برنامه تلویزیونی آمریکایی است. چرا تهیه کنندگان و مجریان این برنامه از خودشان خلاقیت ندارند؟

5364—0912

* با حدود 15 سال سابقه پرداخت بیمه و بالای 60 سال سن حقوق نصف ماه (15 روز) را به ما می دهند در حالی که طبق قرارداد قول پرداخت حقوق کامل را داده بودند. همه اینها به کنار، چرا عیدی را هم نصف می کنند؟! چطور کسی که یک سال سابقه داشته باشد از عیدی کامل برخوردار خواهد شد ولی کسی که 15 سال سابقه دارد با این تورم و گرانی از دریافت عیدی کامل محروم است؟!

خسروی منش- بازنشسته تامین اجتماعی