آرشیو پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۰
حوادث
۱۰

برف محور بجنورد به جنگل گلستان را بست

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بارش شدید برف و کولاک باعث بسته شدن محور بجنورد - جنگل گلستان در محل گردنه امین الله شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده دیروز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به ترافیک موجود، از رانندگان درخواست می شود تا زمان بازگشایی مسیر، حتی الامکان از تردد در این محور خودداری کنند.

وی افزود: از صبح روز چهارشنبه نیروهای پلیس و راهداری تلاش خود را برای بازگشایی این محور آغاز کرده اند که در صورت بازگشایی نیز تردد تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر خواهد بود.

وی یادآور شد: مابقی محورهای استان باز و ترافیک روان در آنها در جریان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به بارش نزولات جوی و برف، رانندگان به همراه داشتن تجهیزات زمستانه و زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و رعایت سرعت مطمئنه را از یاد نبرند.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان شمالی، فعالیت سامانه بارشی، از روز چهارشنبه سبب افزایش ابر، وزش باد شدید و در برخی مناطق بارش برف و مه و در ارتفاعات و نقاط کوهستانی کولاک برف می شود.

این سامانه بارشی تا اواسط روز چهارشنبه فعال خواهد بود و از این رو در گردنه ها و نقاط کوهستانی لغزندگی جاده و کاهش دید قابل انتظار است و از لحاظ دمایی نیز کاهش شش تا 9 درجه ای دمای هوا تا صبح امروز (پنجشنبه) پیش بینی شده است.