آرشیو پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۰
حوادث
۱۰

دستگیری سارق ایربگ های پژو 206

سارقی که ایربگ خودروهای پژو 206 را سرقت می کرد با هوشیاری ماموران پلیس تهران دستگیر شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پلیس پایتخت به تسنیم گفت: حدود ساعت 5 بامداد دیروز ماموران کلانتری 125 یوسف آباد حین گشت زنی در خیابان فکوری به راکب یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مشکوک شده و در بررسی اولیه متوجه شدند وی در حال سرقت از یک دستگاه خودروی پژو 206 است.

سرهنگ علی کارخانه ادامه داد: ماموران به سرعت برای بازداشت این سارق وارد عمل شدند اما وی متواری شد و تعقیب و گریز پلیس با سارق فراری ادامه داشت. ماموران حین تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند تا در نهایت این سارق تعادل خود را از دست داد، به زمین خورد و ماموران پلیس در محدوده کلانتری 112 ابوسعید موفق به بازداشت وی شدند.

کارخانه افزود: ماموران در بازرسی وسایل همراه سارق موفق به کشف دو کوله، تعدادی ایربگ خودرو 206، چاقو، اسپری اشک آور و سایر لوازم که در سرقت استفاده می شد، شدند. به گفته سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پلیس پایتخت، تاکنون 12 شاکی این متهم شناسایی شده و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

متهم این پرونده نیز با بیان اینکه نحوه سرقت را از طریق اینستاگرام آموزش دیده، گفت: حدود 15 ثانیه با پیچ گوشتی اقدام به تخریب شیشه پژو 206 های سفید رنگ کرده و سپس ایربگ آنها را سرقت می کردم.