آرشیو پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۳۰
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*رئیس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا از خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران به عنوان رئیس کمیته های جاده و تریال آسیا به جلسه کمیته مدیریت کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا دعوت کرده است. این جلسه صبح روز شنبه در شهر دبی برگزار می گردد.

*محمد حسین پور دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره انتخاب میزبان دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته اظهار داشت: مسابقات تیر ماه برگزار می شود و میزبانی آن نیز قطعا بر عهده ایران است، اما هنوز شهر میزبان مشخص نشده است. ما در این باره با گلستان مذاکراتی داشته ایم و حتی با مناف هاشمی استاندار گلستان هم صحبت هایی صورت گرفته، اما مشکلاتی وجود دارد.وی افزود: یکی از مشکلات این میزبانی عدم وجود فرودگاه بین المللی در این استان است. همچنین سالن مورد نظر برای میزبانی هم یک سری اشکالات عمده دارد که این ایرادها از طرف سازمان جهانی والیبال نشسته نوشته شده تا برطرف شود.دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ادامه داد: در مکاتباتی که با مسئولان استانی داشتیم، اعلام کردیم که اشکالات در مسیر کسب میزبانی باید برطرف شوند، در غیر این صورت باید شهر دیگری را معرفی کنیم. فکر می کنم طی دو، سه روز آینده تکلیف این موضوع نهایی خواهد شد.

*در سی امین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر که از 13 اسفندماه در دو گروه مردان و زنان به مدت دو روز در مجموعه ورزشی «المپیک» جزیره کیش برگزار می شود تیم منطقه آزاد کیش نیز برای شرکت در رقابت ها حضور دارد.این دوره از رقابت ها با حضور 245 تکواندوکار از 18 کشور آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، ایران، پاکستان، تونس، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، فلسطین، قزاقستان، گرجستان، لهستان، نیجریه و هند پیگیری می شود.