آرشیو شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۵
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

ë سقف پایین بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ فرهیختگان/ نصرت سعادت شیراز: مدت 4 سال در آموزش و پرورش کار کردم و بازنشسته هستم، از مسئولان درخواست دارم سقف تسهیلات بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ برای بازنشسته ها را افزایش دهند. با پیشرفت بیماری های مختلف این مقدار سقف ریالی تعیین شده کفاف هزینه های ما را نمی دهد.

گرانی قیمت گوشت در مازندران/ آقای کلانتری از مازندران: با عرضه گوشت دولتی در این چند روز که توسط دولت صورت گرفته؛ قیمت گوشت هنوز کاهش پیدا نکرده است. در همین هفته در شهر تنکابن کیلویی 10 هزار تومان به قیمت گوشت اضافه شده که نشان از عدم موفقیت این طرح دارد. مسئولان باید به صورت اساسی و کارشناسی با این موضوع برخورد کنند و جلوی قاچاق دام را بگیرند.

کلاهبرداری از افراد سودجو در تعویض سیم کارت همراه اول/ خانم مرین فرد: با تلفن همراه من تماس گرفته و گفتند سیم کارت تلفن شما قدیمی شده و باید تعویض شود و به سیم کارت یوسیم تبدیل شود و درخواست آدرس کردند که سیم کارت را ارسال کنند. وقتی سیم کارت را برای من آوردند مبلغ 65 هزار تومان از من درخواست کردند و وقتی اعتراض کردم گفتند در صورت عدم پرداخت، سیم کارت شما می سوزد و من هم این پول را پرداخت کردم. وقتی از همراه اول پیگیری کردم گفتند که کلاهبرداری بوده است. می خواستم بگویم چه کسی اطلاعات و مشخصات و تلفن همراه من را در اختیار این افراد سودجو و کلاهبردار قرار داده تا آنها اقدام به کلاهبرداری کنند. لطفا مسئولان ذیربط پاسخگو باشند.