آرشیو شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۵
ورزشی
۲۳

روزنامه های ورزشی جهان

موندو دپورتیوو (اسپانیا)

این روزنامه با چاپ عکسی از تقابل لوئیس سوارس و فیلیپه لوئیس، تفاوت در سرنوشت اروپایی تیم های آنان در هفته گذشته را مورد اشاره خود قرار داده است. آنجا که سوارس با بارسلونا به تساوی بدون گل با لیون اکتفا کرد اما لوئیس و اتلتیکومادرید، یوونتوس قدرتمند را با نتیجه 0-2 ساقط کردند. موندو نتایج پنجشنبه شب «لیگ اروپا» را هم دارد.

استار (آفریقای جنوبی)

این نشریه، جدیدترین رویدادها و ستاره های مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را به تصویر کشیده است. عکس های پوگبا و کانتی از منچستریونایتد و چلسی در کنار تصاویر اگه رو از منچسترسیتی و مانه از لیورپول نمادهای انتخابی استار برای این مسابقات و با تمرکز بر سرنوشت بریتانیایی ها در رقابت های اخیر است که البته بحث چلسی به «لیگ اروپا» مربوط می شود. استار از لیگ کریکت آفریقای جنوبی هم گزارشی دارد.

کوریره دلو اسپورت (ایتالیا)

این نشریه با تیتر «قتل عام در مادرید» به شکست 0-2 یوونتوس در زمین اتلتیکومادرید که در صورت انصاف داور می توانست از این هم سنگین تر باشد، پرداخته و استراتژی انتخابی الگری، سرمربی یوونتوس برای این دیدار را معیوب خوانده است. کوریره در نقطه مقابل از تاکتیک های اینترمیلان که پنجشنبه شب در «لیگ اروپا» به صعود نائل آمد، تمجید کرده و پیروزی قاطع این تیم مقابل راپیدوین را ستوده است.