آرشیو شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۵۳
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

پخش«قندپهلو» از امروز با حضور محمد صالح علاء

ایسنا : اولین قسمت از برنامه «قندپهلو» که قرار بود چهارشنبه، اول اسفند روی آنتن برود، برای جانمایی بهتر در کنداکتور، به امروز موکول شد. همچنین پخش این برنامه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت.

شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران برنامه قندپهلو هستند و همراه با آنها چند تن دیگر به تدریج در جمع داوران حضور خواهند داشت که از این میان محمد صالح علاء در قسمت اول به قضاوت افتخاری رقابت های شاعران طنزپرداز در «قندپهلو» خواهد نشست. قند پهلو با اجرای رضا رفیع یک برنامه رقابتی تلویزیونی است که از شبکه آموزش پخش می شود. در این برنامه شاعران طنز پرداز از سراسر کشور به رقابت می پردازند.

داستان خوانی نوروزی بازیگران در شبکه 4

ایسنا : مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما از تولید برنامه داستان خوانی آثار نویسندگان مختلف توسط بازیگران خبر داد.

حمید ابراهیمی دراین باره توضیح داد: مجموعه «قصه های شب» در مرحله پایانی تولید قرار دارد که در آن خلاصه رمان های ایرانی و خارجی توسط تعدادی بازیگر خوانده می شود. همچنین انیمیشنی تولید شده که در خلال آن برنامه پخش خواهد شد. در این مجموعه آثاری از چخوف، فریبا وفی و «مدیر مدرسه» جلال آل احمد و آثاری از نویسندگان دیگر توسط فرهاد آییش، علی عمرانی، شیرین بینا، مرحوم حسین محب اهری، نگین صدق گویا، امیرشهاب رضویان و… خوانده خواهد شد. بخش هایی از هر رمان در 4 یا 5 قسمت خوانده می شود که به مدت 20 دقیقه روی آنتن خواهد رفت. وی درباره دیگر برنامه جدید این شبکه نیز گفت: مجموعه مستندی درباره مولانا در کشور ترکیه و ایران قرار است تولید شود که به زودی در 10قسمت 30 دقیقه ای پخش خواهد شد.