آرشیو شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۵۳
مسکن و عمران
۷
کوتاه

تخفیف آژانس ها و وانت بارها در طرح ترافیک 98

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از لحاظ تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک در سقف سهمیه ای برای آژانس ها و وانت بارها خبر داد و گفت: این تخفیف در حلقه دوم (طرح زوج و فرد) نیز بدون وجود سقف سهمیه منوط به ارائه «سندسفر» و «باربرگ» لحاظ شده است.

شهریار افندی زاده در گفت وگو با شهرنوشت در مورد سهمیه طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس ها و وانت بارها اظهار کرد: امسال برای طرح ترافیک آژانس ها در سقف سهمیه 50 درصد تخفیف لحاظ شده است و در صورت داشتن «سند سفر» این تخفیف به 70 درصد می رسد. وی افزود: در مورد وانت بارها نیز همین تخفیف لحاظ شده است و اگر خودرویی دارای باربرگ یا سند حمل جابه جایی باشد، این تخفیف به 70 درصد می رسد، یعنی ضرایب 5/ 0 به 3/ 0 کاهش خواهد یافت. قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک در مورد محدوده حلقه دوم توضیح داد: همین تخفیف برای آژانس ها و وانت بارها در مورد حلقه دوم نیز لحاظ شده است، تنها تفاوت آن با طرح ترافیک این است که در محدوده حلقه دوم سقف سهمیه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات طرح ترافیک سال 97 رفع شده و سیستم یکپارچه ای برای محدوده طرح ترافیک و حلقه دوم ایجاد خواهد شد. همچنین مطالعات و بررسی های مناسبی برای طرح ترافیک و حلقه دوم در سال 98 صورت گرفته و می تواند طرح خوبی اجرا شود.