آرشیو پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۵۸
ورزش
۱۵

خط خبر

واکنش مهاجم استقلال به شایعه دوپینگش

تسنیم : رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از مثبت شدن تست دوپینگ دو بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد. بلافاصله برخی رسانه ها یکی از این دوپینگی ها را مهاجم استقلال معرفی کردند. موضوعی که این بازیکن به شدت آن را تکذیب می کند. روح الله باقری گفت: « من اصلا تست دوپینگ نداده ام که نتیجه آن مثبت آمده باشد. عدم حضور من در ترکیب استقلال به دلیل تصمیم کادرفنی است و من به این تصمیم احترام می گذارم .»

کاهش قیمت بلیت بازی پرسپولیس

فارس : باشگاه پرسپولیس کاهش قیمت بلیت را برای بازی آسیایی خود اعمال می کند. این باشگاه اعلام کرد با توجه به درخواست های مکرر هواداران، بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را در دیدار با پاختاکور از 15 هزار تومان به 5 هزار تومان کاهش می دهد.

ترابی و گوچی در بین خریدهای تاثیرگذار

ایسنا : سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی 10 خرید جدید باشگاه های مختلف آسیایی پرداخت که می توانند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2019 تاثیرگذار باشند. در این بین نام رضا قوچان نژاد و مهدی ترابی به چشم می خورد. این سایت نوشت گوچی اولین بازیکن ملی پوش ایرانی است که در لیگ استرالیا بازی می کند. او حالا در معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا نیز حاضر خواهد بود. پرسپولیس نیز با جذب مهدی ترابی از سایپا خود را تقویت کرد. این هافبک 24 ساله یکی از مستعدترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می آید.

درخواست لغو اردوی تیم ملی

تسنیم : سازمان لیگ از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته اردوی تیم ملی در فروردین ماه لغو شود تا بازی های هفته بیست ویکم لیگ برتر در این تاریخ برگزار شود. با این وجود سعید فتاحی مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر تاکید کرده دربی در همان تاریخ 10 فروردین سال 98 برگزار خواهد شد.