آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۶۲
بازار موبایل
۲۷

موبایلکده

وان پلاس با دوربین «پاپ آپ» می آید

مهر : تصاویر افشا شده از موبایل«وان پلاس7» نشان می دهد این دستگاه نمایشگری تمام صفحه و بدون بریدگی دارد و دوربین سلفی آن به طور پاپ آپ از بالای دستگاه بیرون می آید.

OnLeaks بلاگر حوزه فناوری و وب سایت Pricebaba تصاویری از موبایل OnePlus7 منتشر کرده اند که نشان می دهد در نمایشگر 5/ 6 اینچی این موبایل نشانی از بریدگی دیده نمی شود و دوربین سلفی آن مانند موبایل Vivo NEX S به طور پاپ آپ از بالای دستگاه بیرون می آید. به عبارت دیگر، نمایشگر این موبایل تمام صفحه را می پوشاند. تصاویر منتشر شده نشان می دهند پشت دستگاه 3 دوربین تعبیه شده است، اما خبری از جک هدفون در آن نیست. علاوه بر آن موبایل مذکور با سیم شارژ می شود و با شارژرهای بی سیم همخوان نشده است. در کنار این موارد به نظر می رسدOnePlus7 مجهز به تراشه اسنپ دراگون 855 است.

جدیدترین گوشی های ارزان با حسگر اثر انگشت

مهر : سونی که در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل از گوشی های ایکس پریا 1، 10 و 10 پلاس رونمایی کرده بود، حالا از تولید گوشی دیگری به نام ایکس پریا ال 3 خبر داده است. این گوشی یک مدل نسبتا ارزان قیمت محسوب شده و البته از زیبایی های طراحی دو گوشی ایکس پریا 1 و10 هم برخوردار است.

نمایشگر گوشی یادشده 7/ 5 اینچی و از نوع HD+ بوده و از دقت 720 پیکسل برخوردار است. پردازنده این گوشی از نوع MediaTek Helio P22 بوده و دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 3300 میلی آمپری و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی های گوشی یادشده است. اما در این گوشی خبری از جک هدفون نیست. دو دوربین در پشت این گوشی قرار گرفته که یکی 13 مگاپیکسلی و دیگری 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گوشی یادشده هم دارای دقت 8 مگاپیکسلی است. سونی قصد دارد این گوشی را به قیمت 226 دلار روانه بازارهای جهانی کند. اما زمان عرضه عمومی آن و بازارهای هدف این گوشی را اعلام نکرده است.