آرشیو پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۶۴
ورزش
۱۵

خط خبر

شکایت پرسپولیس از داور بازی پاختاکور

سایت باشگاه پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس با توجه به اشتباه تاثیرگذار داور بازی با پاختاکور ازبکستان که منجر به تغییر نتیجه بازی شد، پس از جمع آوری نظرات کارشناسان داوری شکواییه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. در این نامه تاکید شده است؛ تک گل تیم پاختاکور در دقیقه 5 مسابقه درحالی به ثمر رسید که بازیکن زننده گل بیکمائف (شماره 21) در منطقه آفساید قرار داشت و بنابر نظر غالب کارشناسان لحظه ای قبل ازاین صحنه، شماره 10 پاختاکور روی مدافع پرسپولیس مرتکب خطا و در نهایت ریباند توپ او منجربه گل شد.

پیوس: بودیمیر نیاز به زمان دارد

تسنیم : ستاره پیشین پرسپولیس تاکید کرد مهاجم خارجی سرخ ها نیاز به زمان بیشتری دارد. فرشاد پیوس گفت: «بودیمیر مهاجم خوبی است و نیاز به زمان دارد. این بازیکن در ضربه به توپ، جاگیری، پاس دادن و... توانمند است و می تواند به پرسپولیس کمک کند.»

جلسه تاج با وزیر ورزش

دنیای اقتصاد : مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دیروز در نشستی با وزیر ورزش و مسوولان این وزارتخانه آخرین وضعیت این رشته پس از جام ملت های آسیا را بررسی کرد و توضیحاتی در مورد مجمع آینده فدراسیون داد. رئیس فدراسیون فوتبال باید روز 19 اسفند مجمع این فدراسیون را برگزار کند و این در حالی است که موضوع مدیران بازنشسته این مجموعه بسیار بحث برانگیز شده است. تاج در این نشست با مسوولان وزارت ورزش آخرین وضعیت حاکم بر فوتبال را بررسی کرد.

ثبت نام خادم برای انتخابات کشتی

دنیای اقتصاد : ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی از دیروز به مدت 10 روز کاری آغاز شد. در همان ابتدای کار امیررضا خادم برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد. او نخستین فردی است که رسما وارد انتخابات شده است. خادم پیش از این معاون پارلمانی وزارت ورزش بود که چند روز پیش از سمت خود استعفا داد.