آرشیو دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۶۷
بازار دیجیتال
۲۶
خبر بنگاه ها

رونمایی سامسونگ از تازه های 2019

گروه بنگاه ها : شرکت سامسونگ روز گذشته (یکشنبه) از نسل آینده محصولات خود که با هدف ساده تر کردن زندگی کاربران طراحی شده رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی S10 که استاندارد جدیدی را برای گوشی‎های هوشمند ایجاد کرده و انتظار کاربر از فناوری را برآورده می کند، نخستین محصول جدید سامسونگ است. تلویزیون های 8K QLED در اندازه 98 اینچ، یخچال چهار در، سری سایدبای‎ساید سه در، ماشین لباسشویی QuickDrive و کولرهای گازی Wind-Free، دیگر محصولات جدید سامسونگ برای سال 2019 است. بر اساس این گزارش، سانگ‎وان میونگ مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در سامسونگ الکترونیکس، اعلام کرد: تعهد کامل ما به نوآوری های هدفمند و ساده‎تر کردن زندگی کاربران، متکی بر میراثی غنی از نوآوری‎های ما است. در سال 2019 باز هم به دنبال تکامل بیشتر خواهیم رفت تا با استفاده از نوآوری‎های خودمان، سبک زندگی در منطقه منا را متحول کرده و به همه کاربران‎مان امکان انجام کارهای غیرممکن را بدهیم

عصر تلویزیون‎هایی با قدرت، هوشمند و اندازه بزرگ‎تر

سامسونگ در MENA Forum 2019 تلفیق سخت‎افزار و نرم‎افزار و بازتعریف مفهوم تلویزیون را از نزدیک برای همگان به نمایش گذاشت. این نمایشگرهای جدید که با استفاده از فناوری MicroLED سامسونگ ساخته شده با توجه به هوشمندی فوق العاده خود، هیچ مرز و محدودیتی برای توسعه حتی از نظر اندازه و نسبت ابعاد نداشته و با طراحی بدون حاشیه خود تجربه دیداری کاملا فراگیری را برای فرد فراهم می‎کند.