آرشیو دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۶۷
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

آغاز یک سریال طنز با بازی حمید لولایی

تسنیم : مینی سریال طنز «زندگی شگفت انگیز است» به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه کنندگی عبدالرضا فیروزان در شبکه دو سیما آغاز شد.

«زندگی شگفت انگیز است» یک کمدی اجتماعی است که به مشکلات خانواده از نگاه طنز می پردازد. در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام های «روزبه» و «سیمین» روایت می شود. آنها قصد جدایی از هم را دارند؛ اما طولی نمی کشد که برخی اتفاقات شگفت انگیز آن دو را در مسیر تازه ای قرار می دهد. تصویربرداری این مجموعه 7 قسمتی که در سیما فیلم تولید شده تابستان سال 97 در یک سرای محله در غرب تهران انجام شده است. حمید لولایی، رضا داوودنژاد، سحر ولدبیگی، نگین معتضدی و مهران رجبی از بازیگران این سریال هستند. سریال «زندگی شگفت انگیز است» هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

شروع مسابقه «ستاره ساز» از نوروز

مهر : مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی نیما بانکی تازه ترین مسابقه شبکه سه تلویزیون است که با اجرای امیرعلی دانایی و محمدحسین میثاقی از نوروز 98 روی آنتن خواهد رفت.

جواد فرحانی تهیه کننده مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» گفت: بعد از فراخوان عمومی برای شناسایی استعدادها، بیش از چند هزار نفر متقاضی شرکت در مسابقه شدند که با حضور چهره های شناخته شده فوتبال ایران مانند مجتبی جباری، خداداد عزیزی، فیروز کریمی و ادموند بزیک به عنوان کارشناسان ما، در نقاط مختلف کشور کار استعدادیابی از متقاضیان انجام شده و مجموعا 168 نفر به مسابقه راه یافتند. فرحانی درباره جزئیات برنامه توضیح داد: مسابقه «ستاره ساز» با توجه به گستره جغرافیایی که تمام کشور را شامل می شود، 3 مرحله دارد که در قسمت های ابتدایی برنامه توضیحات مبسوط این 3 مرحله و جزئیات استعدادیابی و نحوه فعالیت کارشناسان برنامه به اطلاع بینندگان خواهد رسید. وی افزود: مسابقه بزرگ «ستاره ساز» از نوروز 98 آغاز می شود و بعد از آن نیز به صورت هفتگی روی آنتن شبکه سه می رود.