آرشیو دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۶۷
دنیا
۴

پرچم سیاه داعش در جزایر جنوب فیلیپین برافراشته شد

خلافت آسیایی

دنیای اقتصاد : در جزایر جنوب فیلیپین، پرچم های سیاه «خلافت خودخوانده اسلامی» بر فراز سرزمینی به اهتزاز درآمده که این گروه آن را «استان شرق آسیا»ی خود می نامد. مردانی در جنگل، به اندازه دو اقیانوس دورتر از زادگاه خلافت خودخوانده، نام و برند این گروه را اتخاذ کرده و وارد فاز جدیدی از نبرد شده اند.

«حنا بیچ» و «جیسون گوتیرز»، در گزارش 9 مارس برای نیویورک تایمز نوشتند که در ماه ژانویه وقتی مومنان در کلیسایی برای عبادت جمع شده بودند دو بمب درون این کلیسا منفجر شد که 23 کشته بر جا گذاشت. داعش مسوولیت این حمله را بر عهده گرفت. تصویری از رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین، در فضای مجازی دست به دست می شود که در برابر اجساد این قربانیان ایستاده و زیرنویسی از این عکس در حال چرخش در فضای مجازی است که می گوید: «جنگ تازه شروع شده است.»

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.