آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۶۸
استان ها
۱۸

ساخت 1200 واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن

دنیای اقتصاد- اصفهان : حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با همراهی حجت اله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان، حسن کامران نماینده اصفهان و زهرا سعیدی نماینده مبارکه در مجلس از شهرهای جدید بهارستان و مجلسی بازدید کرد.

طاهرخانی در حاشیه بازدید از طرح ها گفت: طبق سیاست جدید دولت، مهم ترین برنامه ما تولید و عرضه مسکن است که در شهرهای جدید به دنبال تعادل بخشی درزمینه قیمت و عرضه مسکن هستیم. وی ساخت 200 هزار واحد مسکن در شهرهای جدید را از برنامه های شرکت عمران برشمرد و گفت: گسترده ترین طرح و برنامه ما در بهارستان خواهد بود که اکنون 1200 واحد آن با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر بهارستان آغاز خواهد شد. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور حمل ونقل سریع و آسان را از مهم ترین مقوله ها برای شهر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه احداث طرح مترو برای شهرهای بهارستان و ارتباط با دو شهر فولادشهر و مجلسی قویا در حال انجام و پیگیری است که با تامین مالی لازم به سرانجام خواهد رسید.

در این سفر 10 طرح بوستان مهر، یادمان شهدای گمنام، محوطه سازی مسجد حضرت معصومه(س)، تکمیل مسجد حضرت فاطمه(س)، تکمیل مسجد علی ابن ابی طالب(ع)، بازسازی مدرسه امام علی(ع) و بازسازی قنات حجت آباد شهر بهارستان و کلانتری، مسجد امام حسن (ع) و 48 واحد مسکن مهر در شهر مجلسی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی احداث 1200 واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آماده سازی 7 مرکز محله در شهر بهارستان آغاز شد.