آرشیو پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۲۲
ورزشی
۲۳

اخبار

سلطانی فر: ملایی می تواند روی سکو برود

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست با روسای فدراسیون ها ضمن تقدیر از سعید ملایی، جودوکار کشورمان گفت: «از تصمیم ارزشی و قهرمانانه سعید ملایی تقدیر می کنم. تاریخ ورزش کشور بارها و بارها شاهد حرکت های ارزشمند ورزشکاران در جهت ارزش های تبیین شده انقلاب اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است. شاید به لحاظ مادی و مالی ورزشکاران ما لطمه دیده اند اما به لحاظ معنوی و حفظ ارزش های انقلاب و حمایت از حق مردم فلسطین، این دیدگاه و ارزش دستاوردهای بزرگی داشته است. در همین ماه های اخیر شطرنجباز نوجوان کشورمان برابر نماینده رژیم صهیونیستی قرار نگرفت که علاوه بر مسئولان ورزش کشور، مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. اخیرا هم ملایی عزیز این حرکت ارزشمند را انجام داد که بنده به عنوان مسئول ورزش کشور از تصمیم قهرمانانه ایشان تقدیر و تشکر می کنم. ملایی ظرفیت خوب جودوی کشور است و انتظار و باور ما این است که ملایی می تواند ضمن کسب سهمیه، روی سکوی المپیک هم قرار بگیرد.»

داورزنی: شرکت در سمینار با مبارزه تفاوت دارد

محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در مورد حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک در دوره آموزشی که نماینده رژیم صهونیستی هم در آن حضور داشته، تاکید کرد: «شرکت در کلاس های مربیگری و سمینارها با نگاهی که به رژیم اشغالگر داریم، تفاوت دارد. اینکه در سمینار علمی و مجامع رشته ورزشی شرکت کنیم رویایی و مبارزه مستقیم نیست و نباید اینگونه به آن پرداخته می شد.»

مهدی گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه شد

دور دوم مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه دیروز برگزار و مهدی گودرزی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. او با کسب 26 رای از 42 رای ماخوذه توانست برای چهار سال رئیس فدراسیون شود.

پروین: برانکو و شفر فکری به حال تیم های شان کنند

علی پروین، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: «نمی دانم چرا نفرات تیم برانکو با هم هماهنگ نیستند. معتقدم پرسپولیس مفت منشا را از دست داد. این بازیکن در خط حمله می توانست کمک حال تیم برانکو باشد. من فکر می کنم بازیکنان استقلال و پرسپولیس عادت به روزهای پرفشار ندارند. به نظرم در آسیا برانکو و شفر باید فکری به حال تیم شان کنند چون هواداران کم کم ناراحت می شوند.»